Barnkarusellen
Grattis BS till bra nattsömn!! Det går åt rätt håll!!!! Det kommer säkert bakslag, men detta låter helt klart lovande!!
Vickan, håller med Start Sept helt & hållet, det kunde varit jag för några år sen. Jag var skitnojig, inte minst för att jag var övertygad om att mina ev barn skulle bli totalt "fucked up" pga av att dess/deras mamma är som hon är, dvs KONSTIG...
Men sen, några år till som jag tror gjorde att jag växte en del som person plus att MANNEN i mitt liv dök upp & pushade mig i rätt riktning lite till (dvs att bli mer harmonisk...),öttad så kände jag mig hyfsat trygg & tänkte att såååå illa kan det väl inte vara ändå. Inte minst Muggles & min gemensamma väninnan MissX peppade & stöttade mig mkt när det behövdes som mest för sisådär fem år sen (innan mannen dök upp alltså). Nu har du säkert inte en hundradel ens av de nojor jag hade, så för dig kommer det att gå finfint! Jag började ju också nytt jobb för drygt ett år sen & detta gjorde att vi sköt upp bebisverkstaden några månader. Ville komma in i det någorlunda (OM det skulle funka snabbt). Jaja, nog babblat, nu ska jag fortsätta med min frukost!
Min förkylning verkar börja ge med sig nu, såååå skönt, de två senaste dagarna & nätterna har jag känt mig totalt risig & inte precis ngn supermamma för A...