• Zozo

Barnkarusellen

Hu, har just talat om det pa jobbet, att jag e med barn. Skulle egentligen väntat nagra veckor till, men det var planeringsmöte och det funkade bara inte att inget säga... Naja, det gick ganska bra.. nagra hade redan börjat undra. Jag fick naturligtvis lyckönskningar men sammtidigt blir det ju jättebökigt för alla.. Naja, det känns skönt att slippa smyga!

• Zozo

Cicci.. samma här! Och da har jag ända varit med läänge, men kanske i fel tradar??

• Zozo

Kan man inte fa ett litet tips om vilket nick det handlade om..? Man har ju ända sett de flesta "gamlingar" susa fôrbi nan gang... nyfiken ju!

• Zozo

Usch, nu börjar jag bli nipprig.. 12e veckan närmar sig och jag är hyperkänslig mot minsta magknip! Varför kan man inte bara vara lugn, vänta, och lata det som sker ska..?

• Zozo

Lappis - kul om det känns bra. Själv klippte jag av mitt langa har efter bröllopet men jag är saaa trött pa det nu och har jobbig frisyr som inte vill växa ut snyggt. Det är inge KUL att ha spikrakt har pa utväxt - blâh!

• Zozo

Jag ser just nu ut precis som när jag var 13! hur kul e det ?? *fnisss*

• Zozo

Ah just ja .. DEN fasan hade jag glömt.. jag var nâstan alltid yngst i gänget - arghh!

• Zozo

*star förvirrad, naken med spriten i näven och funderar pa vart alla tog vääägen*
    FrulLan, mitt allra käraste alter ego: Fy dig som lämnade mig kvar som enda tant-häxan pa nätet när du gick och plussade. INGEN ville blanda nagra gin-tonics eller margaritas till mig och snacka skit i gungstol pa verandan.. *surar lite i efterhand*
    Sa SNACKA om att man blir till sig i trasorna när du plötsligt dyker upp i den HÄR traden som för en BT-veteran som mig ända är ganska ny! Fram för mer FrulLansnack!

Själv är jag inte ute pa nätet fullt lika mycket. Här i traden smygläser jag mest, för jag tycker inte jag har sa mycket att tillägga i barnsnacket och IVF, men det är intressant att "lyssna" pa.

Sweet; jo, det var faktiskt skönt att göra det hela offentligt om det än var lite tidigare än planerat. Det är joxigt att hitta anledningar till att springa till doktorn jämt och ständigt annars.

Just nu har tröttheten och illamaendet släppt till stor del för mig, dâremot är jag inne i en period med nästäppa och nätter där jag vaknar en gang varannan timme - och det är rätt tungt..

Suck!

Svar på tråden Barnkarusellen