• Zozo

Barnkarusellen

Tinga; japp, men som sagt, syster yster madde tex inte illa alls, varken med förste pojken eller med tvillingarna, sa det "maste" man inte heller Det var nog foglossning som gjorde att hon fick vara sängliggande sista manaden. Sedan kom de en manad för tidigt (men det gjorde fôrste polken med). Syster hävdar att det är för att hon är sa effektiv.. *fniss*

• Zozo

*surar lite i alla fall, för säkerhets skull*

nennesjuttioåtta skrev 2008-03-03 12:21:54 följande:
    zozodet är inget fel på decemberbarn
  • Zozo

Hmmm men det är ju egentligen inte bara i december som det stâller till problem. i min familj är det bara jag som fyller i mitten pa december sen kommer da julen.. Sedan, i februari-mars, fyller ALLA i vara bada familjer ar! Snacka om att man inte hinner pusta ut efter julen!!

• Zozo

äh med lite tur prickar vi in pappas (den ende utom jag och maken i familjen som har vett att fylla ar nagon annan gang än i feb-mars) födelsedag istället: 31/8... om det blir för tidigt, eller makens 3/10 om det blir för sent!

• Zozo

Nja att äldre skulle veta bättre vete sjutton... Min käre farfar fick sa pappas kollegas nyfödde rödharige son och käckte ur sig " Och RÖHARAD e han. Ja, ja... det gör väl inget..."

• Zozo

Lappis - suck! Folk är bra dumma ibland! (även med tanke pa att sommaren är vad den är i Sverige) Shit! Jag menar, bestämmer man verkligen sin graviditet efter arstider, i den man man nu alls bestämmer den? Jisses, jag ska ju, om allt gar vägen, ocksa ga genom hela ja-a sommaren, men who gives a sh..t?!

• Zozo

Ja du Nenne.. eller sa är man för ung för att bli gravid, eller för gammal, eller sa borde man ha fleeer, och HUR ska man hinna med det om man redan nu är gammal... Äh! FAR o flyg sa langt peppar'n vâxer! säger jag bara.

• Zozo

Personligen fasar jag mest över att ha svärmor staende pa trappen med resvâskorna sa fort det börjar närma sig BF... Hon har tom avsagt sig frivilliga politiska uppdrag hemma i byn, för att hon ska vara TILLGÄNGLIG... Huva! Jag ska sätta upp staket, med taggtrad.. och hänglas..

• Zozo

Nenne: bra idé! Men hur kopplar man in det utan att hon märker det??? *funderar vilt*

• Zozo

Problemet med min svärmor är att hon är sa extremt snäll och ska vara MED hela tiden (helst halvvägs upp i knät pa en). Nu är det da första barnbarnet och maken har ju hunnit bli i överkanten av 30.. JISSES vad hon har väntat. Hon blir bara sa MYCKET jämt att jag far spatt. Min egen mamma vet att ge mig rum sa att jag kan andas annars löper jag amok..

Svar på tråden Barnkarusellen