• Lapinette

Barnkarusellen

Min är söööötttt!!!!!!!!!!! tycker jag i alla fall. Idag är han speciellt söt för att han skickat röda rosor till mig .

Ska försöka låta bli att planera sommarsemestern. Vi har sagt att vi ska bestämma några veckor innan beroende på vädret. Blir det toppenväder i Sverige tar vi bilen och drar iväg. Kanske turen vi skulle ha gjort i fjol dvs Västkusten ned till Skåne men har även blivit lite sugen på Höga kusten och sen dra raktig igenom Sverige till Trondheim.

Sorry, det här ska nog egentligen ligga i restråden.

• Lapinette

Telis - Gotland är vackert! Fast då både jag och maken har varit där så blir det inte Gotland i sommar.

• Lapinette

nenne - min är inte heller "hel" på något sätt utan ca 50 % är italienskt blod i hans ådror. Något han inte själv ser sig som dock utan han är allt igenom fransman förutom till efternamnet.

Tror blommorna kom pga äggplock och annat som händer nu.

• Lapinette

nenne - han bodde faktiskt här när vi träffades men försvann först till Österrike och sen ned till Rivieran. Jag kan tänka mig att flytta till Frankrike men ville börja vårt gemensamma liv här då jag ville föda vårt första barn på ett språk som jag förstår helt och fullt.... sen trodde jag inte att det skulle ta sådan evinnerlig tid att göra den där bebisen.

Ingen telefon har ringt än...förutom jäkla säljare från Glocalnet. Så jag antar att de små äggen och simmarna gillar varandra och i sådana fall ska vi tillbaks imorgon kl 13:45.

• Lapinette

Attans pirr, har du provat champagne?!

• Lapinette

Piggelin - men det brukar väl det bli när du är inne och skriver .

Om du smiter in på resetråden ser du vad jag sitter och googlar om just nu - Slovenien! Hi, hi...ändrar mig hela tiden och har en full mapp med potentiella semestrar.

• Lapinette

Cissi - vad jag skrattar när jag läser dina fylleinlägg "hejj HEJJ LAPPIX YNGEL".

Superbra med en BF-lista för jag har noll koll när det är dags för alla här inne och den jag hade i Word var inte uppdaterad på länge.

• Lapinette

Frullan - nej, du verkar ju riktigt nykter i jämförelse med Cissi !

Tackar för alla tumhållningar här inne. Som ni redan vet så tar jag detta (fortfarande) med ro och stor pessimism. Känns attans så skönt att veta att samma dag som jag har testdag så åker vi till Hong kong. Superbra så man får något annat att tänka på.

• Lapinette

Hej Paaage! *vinkar febrilt*

Hur mås det? Så du är skengravid?! Det är jag med men det beror nog mest på äggen de plockade ut härom dagen. Känner mig lite svullen och öm.

• Lapinette

Imorgon, 13.45, ska det lilla blastocysten tillbaka....OM de inte ringer innan dess.

Svar på tråden Barnkarusellen