• Lapinette

Barnkarusellen

Telis - lite bättre BF än mig då !

• Lapinette

gosnosen - hur känns det med sprayen?

• Lapinette

För mig typ veckan innan jul men för dig måste det ju bli i januari. Bara jag får en stenbock så är det ok (mamma, pappa och bror är stenbockar).

• Lapinette

Japp, håller med gosnosen. Upp med hakan Telis. Denna gång kommer du få så mycket hormoner så äggen kommer att spruta ut genom öronen.

(det där med positiv attityd ska kanske inte komma från mig )

• Lapinette

Piggelin - så klar du är stenbock, attans så trevlig!

• Lapinette

Har inte gjort ett levandets nyttigt idag förutom tagit hand om all disk från gårdagens middag. Har ont i magen och ser ut som jag är i 3-4:e månaden. Skämtade med maken och sa att de måste ha satt in fel embryo, en som är betydligt längre gången. Kom inte ihåg att jag var så här svullen sist men det är ju mycket jag har förträngt så det kanske jag var. Var i alla fall ute på en stadspromenad men attans vad sakta jag går nu....en kärring på stan med vida så magen får plats byxor.

• Lapinette

Ehhhh...hope not! Men det känns lite konstigt att var i 3:e månaden när jag är på 3:e dagen .

• Lapinette

Hej Vilma!
    Vad skönt att du har varit iväg och fått prata med en förstående läkare. Hoppas dina prover inte visar något fel utan bara att du behöver få en liten hormonkick i rätt riktning.

Svar på tråden Barnkarusellen