• Lapinette

Barnkarusellen

nenne - du är för underbar! Ytterliggare ett skratt! Kommer ihåg den skivan, brorsan hade den men jag fick aldrig lyssna på den. Kanske det berodde på att jag är 11 år yngre än brorsan?

• Lapinette

Telis - life is a bitch! Eller hur var det nu? Japp, det verkar faktiskt kört...har inte gått på toa sen jag lämnade jobbet (vågar inte se förödelsen). Men det känns just nu helt ok. Börjar så smått inse att det inte kommer att bli några barn här.

• Lapinette

Har inte testat negativt om det är det ni menar med kört men jag har sett RÖTT blod och det brukar tyda på att det är pretty kört.

• Lapinette

Sorry, mugglan den är slut! *skäms över min otroliga aptit på champagne*

• Lapinette

Telis - åkte förbi Vaipiano som vanligt men har ännu inte varit där. Vad tycker du?

Nej, ska kila iväg till Christine igen. Sen kommer min favvoserie Brothers & Sisters!

• Lapinette

Frullan - åk och ha skoj med tjejkompisarna! Guld värt!

Och tusen tack för alla kramar!!! Blir aldeles rörd av hur alla bryr sig här inne.

• Lapinette

Så klart alla kramar hjälper...fast jag blir ju inte direkt gravid av dem .

• Lapinette

Det är kört, nu på morgonen har hon gjort intåg med full kraft. Så skönt att sitta hemma och jobba idag i myskläder istället för att gå ut i snön!!! Frejis, sätt inga fler blommor please, fast å andra sidan vad bryr jag mig för? Åker ju till värmen på fredag.

• Lapinette

Min väninna som går på SH fick höra att i vår åldergrupp är det 2 år som räknas och inte 1 år som man normalt brukar säga att det maximalt tar för att bli gravid. Därför skickade han hem henne och sa åt henne att återkomma om 6 månader om inget hänt. Nu är dem där, inget har hänt.

Svar på tråden Barnkarusellen