• Lapinette

Barnkarusellen

Håller tummarna Telis!

• Lapinette

Kram tillbaka och lycka till med jobbsökandet!

• Lapinette

Tveka inte att skriva om era vardagar! Allt är välkommet här på tråden och koko vi vill veta hur ni mår.

Telis - finns inga ord som hjälper till tröst men jag är så ledsen över att det inte fungerar för er. Vi får väl båda spotta i nävarna och köra en paralell IVF i september.

• Lapinette

Telis - Sturehovs slott är mysigt! Kram på er och ta hand om er!

• Lapinette

Telis - vår läkare är lite väl "traditionell" och har svårt att gå utanför ramarna. Vet inte varför men det är åtminstone den uppfattning jag har fått under resans väg.

• Lapinette

Vi blir ju bara färre och färre som inte har plussat än här inne men nu tycker jag att det borde vara dags med ett plus. Det är väl ingen som har plussat 2008 överhuvudtaget...eller har jag fel? Jag tror på att Frejis blir årets första plus!

• Lapinette

Telis - GRATTIS! Superbra med tröstshopping, titta på mig och maken som shoppar resor, möbler och skumpa. Allt för att "liva" upp när saker och ting bär emot = barnverkstan.

Själva blev vi äntligen av med vår soffa igår (annons på Blocket). I sista sekund för i nästa vecka ska vi få leverans på vår nya soffa + fåtölj !

• Lapinette

Har också tagit hand om en stor tvätthög ... strykt och lagt in allt! I princip ska jag nu vara ikapp efter semestern med städning, deklaration och tvätt. Om man nu någonsin blir ikapp med sånt.

Eftersom min cykel är något längre efter alla hormoner så gissar jag på att FET kommer att inträffa i månadsskiftet maj/juni men som sagt en exakt vecka/dag vågar jag inte gissa på utan det får vi se.

Frejis - så du har sprayat i 3 veckor redan. När ska du börja med sprutor?

• Lapinette

Ahhh....vore trevligt om vi ruvade samtidigt men som sagt har ingen aning om hur min cykel kommer att se ut nu efter IVF'n. Borde ha haft ÄL denna vecka men har inte alls kännt av den så troligen har den inte passerat än.

• Lapinette

Frejis - vi kanske blir två fyllekajor istället för mammor !

Piggelin - skönt att det funkade så bra att resa med lilltjejen.

Svar på tråden Barnkarusellen