Barnkarusellen
hej hej,
Tinga - fasen vad snabb du är i tanken! Jag var synnerligen trög & kopplade inte ihop Telis Dalarna-planer med besök i Falun, när jag läste hennes inlägg!
Heja, heja, Telis!
Gosnosen, håller verkligen tummarna för dig nu att det går vägen!!
Tinga, gott att höra dig skriva om din positiva inställning & detta att du inte ska ta ut problemen i förskott! Gott!!
BS - vilken gullig man du har som skickade blommor idag, speciellt nu när du är ensam hemma med Iris! Mannen min brukar köpa blommor med jämna mellanrum, men nu var det ett tag sedan! Hmmm, min födelsedag för en månad sen, så då är det ju faktist inte alls länge sen!
Sweet - låter bra att prata ihop sig med mannen innan bebisen kommer. Mannen & jag gjorde det en hel del också & det känns skönt nu!
Tinga - ja, det är allt lite trist med ögonstenen/MiniCooper'n - sa till mannen igår att sen får vi ta en rejäl "sista-tur" innan han lämnar den till den som köper den Skitfånigt säkert i mångas ögon, men lite känslan av att ta farväl av Dinkie-livet Men sen kan vi göra en massa annat roligt för de pengarna! Vi älskar ju att resa, ska så småningom flytta till nytt hus & om inte annat så kan pengarna behövas för framtida bröllopsplaner Hmmm, känns som om vi kommer att använda överskottet flera ggr om
BS igen - jag skrev vårgäck igår - VINTERGÄCK heter det ju! Alzheimer light! ...och ja, de är gula! Såg förresten de första blommande krokusarna idag!! Otroligt!