Hoppla, vilket drama det varit här då ? vet inte om jag ska/bör kommentera, men kan inte låta bli en sväng iaf.
Frullan, jag gör en jämförelse, så kanske du förstår lite varför folk kanske inte kommenterat så mkt ? iaf utifrån mitt sätt att se det.
Fall 1 ? tjej kommer in i tråden ?Jag har plussat!!!!! Wow!!! Tänkt vad coolt, jag ska bli mamma ? heeeeeeeeeelt fantastiskt!?
Som alla gamlingar här vet så är dessa tjejer inte helt poppis ? antingen har de fått en åthutning eller så har de tigits ihjäl, & tjejen ifråga har försvunnit ut i cyber space igen.
Fall 2 ? en mamma kommer in i tråden ? Mammalivet är heeeeeeeeeeelt fantastiskt, det är såååå otroligt häftigt/coolt/allt funkar etc?, sen försvinner hon ut igen i 1-2 månader. Iaf för mig är det ganska logiskt att jag skippar att även kommentera sådana inlägg, oavsett om det är en gamling eller en ?rookie?.
I båda fallen känner jag samma sak, kul för tjejen/mamman, men bryr mig inte nämvärt. Tycker det är ganska lika agerande i båda fallen.
En annan sak som jag har reagerat över är att du för ett par månader sedan var inne & skrev att du aldrig är vid datorn nuförtiden, eftersom du har så mkt annat omkring dig nu när du blivit mamma. Visst, inga problem, jag köper det absolut, var sak har sin tid. Tyvärr uppfattade jag det dock på ett sätt som att du tyckte att vi andra som hänger här inne borde ?Skaffa ett liv, istället för att hänga härinne hela dagarna.? Jag vet att du inte skrev så ordagrant på ngt vis, men andemeningen? Det är möjligt att du inte menade det, men jag vet att det är flera här som uppfattade det så, mellan raderna. ?och då kanske man inte heller är så intresserad av att bry sig så mkt.
Sist men inte minst, varför hoppar du på Muggles hela tiden? Det är inte EN gång som du pikat henne de ggr du varit inne de senaste månaderna. OK, man måste inte älska hela världen, men måste man tala om det så tydligt & tyket?
Jädrigt trist.
Vad vet jag, jag kanske missförstått allt jag med, men alla uppfattar ju saker & ting på sitt sätt & detta var mitt.