• AoM

080809 del 3

Och här är jag :)

Kommer ni att visa era blivande klänningarna innan bröllopsdagen?

Min ville först se men nu har han ändrat sig och säger att det gärna får vara en överraskning tills vår bröllopsdag.

• AoM

Vi kommer att fotograferas innan vigseln så han får se den då :)

• AoM

Virvel

Jag provade Ivory, min storlek finns inne på lagret men nu börjar jag fundera på om jag ska ha vit istället... Svårt!!

• AoM

Nufsan
    Ditt galleri syns inte :(
    Jag hade också bestämt mig för pioner, men det finns alltså inte i augusti??

• AoM

Nufsan

Jag har funderat på ranunkel också, ganska lik pionen. Har jag bara lite tur kanske den blommar senare!
    Se bilder på
    images.google.se/images&q=ranunkel&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

• AoM

Vi vet fortfarande inte om vi kommer att få den präst vi vill ha!
    Googlade just på kyrkan vi ska gifta oss i och upptäckte till min stora förskräckelse att det är STORA problem i församlingen. Pga nuvarande prästen har tre i kyrkorådet sagt upp sig och kantorn samt vaktmästaren har sjukskrivits.
    Läskigt.
    Fast å andra sidan vill vi verkligen inte ha den prästen, fick dåliga vibbar efter de korta telefonsamtal vi har haft.

• AoM

Cindell

Gud så roligt att du hittade en!!! Tog det lång tid?
    Jättefin klännign förresten!!!

• AoM

Finns det ngn här som har tips på var jag hittar små klister-hjärtan i guld??

• AoM

Nufsan

Tackar, skall dit imorgon!!

• AoM

Ska även till Matton och köpa papper och en stämpel, förhoppningsvis har de också organzaband i rätt färg. Sedan blir det panduro och klisterhjärtan samt inbjudan-stämpel.

Sen är det bara hem och pyssla, inga ursäkter längre :) Ska visserligen jobba imorgon kväll igen men innan dess ska jag nog hinna med en del!

Svar på tråden 080809 del 3