• AoM

080809 del 3

Första morgonen som gifta tror jag det är, morgonen efter bröllopet alltså.

Jag kommer att ge honom ett album med sensuella/vackra (inte erotiska) bilder på mig själv. Tänkte göra det till hans 35års dag men så bestämde vi att vi skulle gifta oss så då sköt jag upp det och tänkte att det kunde vara perfekt som morgongåva

• AoM

Finns det ngn här som har tips på nyttig kall mat?
    Jag jobbar kvällar och har alltid med mig en låda med två morötter och en paprika samt lite kalkon, efter tre veckor med det varje kväll är jag riktigt less:)

Dock helt slut på idéer!

• AoM

Ååååh, jag längtar så efter att prova klänningen igen! Vill känna mig kvinnlig! Jobbar i bevakningsbranschen och min uniform får mig att känna mig allt annat än kvinnlig!!

Imorgon ska jag tillbaka till butiken och testa klänningen, eller egentligen ska jag dit för att bestämma om jag vill ha den i white eller ivory, men jag måste nog prova igen :D:D

Ikväll ska vi göra färdigt inbjudningskorten! Inte mycket kvar!!

• AoM

Idag har vi delat ut våra första inbjudningar!! Två barndomskompisar till min sambo kom över på middag så de fick sina direkt. Den ena bor i Kina så det var ganska skönt att slippa skicka dit :)

Imorgon ska vi åka ut med inbjudningarna till de som bor i Sthlm, kan man spara in 33 kr i porto så gör vi det på så många som möjligt :)

Inatt jobbar jag, jättetråkigt!! Vill helst vara hemma och paketera de sista inbjudningarna!!

• AoM

Idag var vi hemma hos min sambos syster, som även kommer att vara min tärna. Fick prova hennes brudklänning! Jag får använda den om jag vill men den är inte min stil. Däremot kommer jag att låna hennes korsett, den satt som gjuten på mig, och vilken midja jag fick!!!

Igår delade vi ut de tre första inbjudningarna, idag fick sambons syster och svåger sin inbjudan.
    Imorgon ska alla postas!!
    Har jobbat nätter i helgen (sovit 4 timmar på totalt 48 timmar) så egentligen borde jag verkligen sova när jag kommer hem imorgon bitti men jag smiter säkert upp till posten först med inbjudningarna :)

• AoM

Oj, var lite snabb att posta det där inlägget!!

Tänkte fråga en sak.

Sambons syster och svåger, som kommer vara tärna och toastmaster, skall ta emot OSA.
    Vi har gett dem en gästlista, med lite info om varje person. Typ brudens barndomsvän, kollega, kusin etc.
    Vidare så har de all info om övernattning, vägbeskrivning osv.

Är det något mer de behöver veta? (är så virrig nu pga sömnbrist)

• AoM

Åh nej, nu blev jag skrämd!

Vi postade våra inbjudningar igår kväll, vissa levererade vi personligen :)
    Så skönt att ha dem färdiga, nu kan man börja fokusera på alla andra detaljer!
    Imorgon ska jag beställa klänningen!!

• AoM

Ja man upphör inte att förvånas över folks frågor kring bröllop.
    Våra inbjudningar kom fram idag, jag väntar med spänning på att se om vi får några liknande frågor!

Vi har valt att ha ett barnfritt bröllop, skulle vi bjuda med alla barn skulle vi hamna på 25 st under 7 år, och lite färre över 7. En av mina närmsta vänner har två småflickor, jag är gudmor åt den minsta. När jag berättade att vi skulle ha barnfritt blev hon glad, hoppas att alla föräldrar reagerar lika :)

Svar på tråden 080809 del 3