• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • 2008-08-09

Kommer inte ihåg om vi har pratat om detta förrut i tråden, men vad/hur/till vad, ska ni dansa brudvalsen till?
    Vi kommer att dansa vanlig vals, men till Nothing Else Matters-Metallica.
    Vi har väl fortfarande liiite funderingar på att "bryta" av denna med någon komisk dans, men då min blivande inte känner sig riktigt bekväm på dansgolvet, tror jag vi skippar den idén.

• bridesilly

Vi funderar på om vi ska dansa till vår låt eller om vi ska göra en kul grej av det. Vet inte än om min blivande känner sig jättebekväm med tanken på rolig dans men lite nyfiken är han iaf.

• Mrs Robin Hood

Virvel
    Visst kunde dom ta hem en i affären men dom sa att det händer ju att det är fel på klänningarna när dom kommer och då är det ju inte så kul. Man vet ju inte om det händer ofta el om dom bara säger så för att jag ska slå till nu. Jag tänker i så fall ta bort blommorna...

Min blivande får inte se klänningen förän vi fotas. Han vill inte annars hade jag gärna sett att han såg den för att hjälpa mig välja.

• Virvel

Vi kommer att dansa vanlig tryckare med ena armparet lite elegant lyftat Vi har valt att dansa till Kents Dina andetag

Kul video, man får liksom blunda och lyssna på texten för att få den rätta känslan (har dock ingen bögskräck, bäst att lägga till det så jag inte får skäll.)
    2008-08-09 skrev 2008-02-17 19:18:07 följande:

Kommer inte ihåg om vi har pratat om detta förrut i tråden, men vad/hur/till vad, ska ni dansa brudvalsen till? Vi kommer att dansa vanlig vals, men till Nothing Else Matters-Metallica.Vi har väl fortfarande liiite funderingar på att "bryta" av denna med någon komisk dans, men då min blivande inte känner sig riktigt bekväm på dansgolvet, tror jag vi skippar den idén.
  • matteve

Vi ska ha Etta James "At last" - älskar den!!

Vi är inne på att göra någon kul dans, men vi planerar fortfarande. Vi var jättetaggade innan, men nu har alla sett alla Youtube klippen via Facebook!

• blivandefrularsed

Min blivande får också se mig först i kyrkan. Han får inte veta några detaljer, vare sig klänning, frisyr eller bukett.

Vet inte vad vi ska ha för låt att dansa till. Tror inte vi dansar en riktig vals, eventuellt vill vi ha brandi carliles the story (

). Jag vill gärna bryta med en upptempo men m2b är inte så sugen på det....en direkt hans grej...

• matteve

Jag är bara så pirrig. Vet inte varför, men imorgon ska jag beställa den!!

blivandefrularsed skrev 2008-02-17 20:30:29 följande:
    klart du kan ha det!
  • blivandefrularsed

Ja, känner iofs igen mig. Velar alltid fram och tillbaka när ett beslut ska tas. Dock gick det väldigt fort för mig att bestämma klänning. Sen velade jag flera flera gånger över storleken på texten i inbjudan....tankarna innan besluten är inte alltid så realistiska hos mig

• cindell

På tal om slöja så trodde jag att jag absolut inte skulle ha någon. Nu är jag inte lika säker. Beror väl lite på vilken klänning jag fastnar för. Blir det en lite enklare klänning så kanske det kan bli slöja.... Hmmmmm

Jag vet att vi kommer köra den gamla hederliga valsen. Har redan pratat med en tjej som kommer öva med oss För övning behövs kan man lugnt påstå Fast musiken har vi inte bestämt än.

Svar på tråden 080809 del 3