• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Stenbruden: Gumman gud vad jobbigt för din sambo mamma är alltid mamma, kanske du kan prata med henne och säga att du vet att han skulle bli sååå glad att hon kommer, men förstår att det är jobbigt för honom sedan alla frågors osv..
    Hoppas det löser sig? Kram på dig ifrån mig.

Stjärnis jag blev oxå glad och sa till min man att vi skall ha en bebis ifrån tråden han bara log!!!

Långserud man får lite panik på dessa frisörer som inte håller vad de lovar, jag letade efter en frisör för min som jag brukar gå till skall ha barn i juli, så jag trodde hon inte kunde ta mig, nu var mamma där och frågade henne när hon själv klippte och slinga sig, och hon sa det klart jag kommer in på lördag morgon och fixar till tjejerna :)

Så nu blir det både billigt och nära hem!!! :)

Hoppas du hittar en ny eller att det fixar sig med den nuvarande, alla har väl lite bridezilla i sig :)
    Kul att din vän ifrån japan kommer.

Skall hem till pappa snart som fyller år!!

Kram på er alla!

• CRISTAL

Hehe....precis som stjärngudinnan läser jag först nu allt som skrivit på forumet senaste 48 timmar.

GRATTIS Astriden till lill fröet =) Hoppas att du får en lyckad graviditet utan massa bekymmer.

Mycket på gång nu...blir flytt på långfredag och inget har börjat packas, bröllopsinbjudningarna vill vi bli klara med nu i helgen så de kan skickas iväg på måndag. Vi får se om vi lyckas =) hehe...

• BarbaBruden

Amor
    Har du hämtat klänningarna? Är såååå nyfiken!!!!

Stenis
    Ställ tanten mot väggen och säg vad du tycker och att hon faktiskt gör er ledsen. Säg att det förväntas av en mamma att närvara vid sitt barns bröllop. Punkt!
    Och vill hon inte komma så kan ni ändå inget göra. Men då har ni i alla fall sagt er mening.....

Långserud
    Vad är det för bil ni ska ha? Nåt tips? Vi letar med ljus å lykta....just nu er det ut som vi får pimpa svärfars v70....Kul!

Har hjälpt en kompis att flytta idag. Höggravid är hon också och på ett helvetiskt humör. Så hon har sprungit och skällt på alla och jag efter bedjandes om ursäkt å hennes vägnar....Hihi

Trevlig lördag på er, trådvänner!
    Och ses nästa lördag! Ska bli sååååå kul!

• mrsD

hej hej!

vart borta nu, så fått läsa ikapp=)

men jo, har följt B&S tråd.. anmälde den oxå för den delen.. tycker inte man kan "skriva av sig" här på bt o sen inte vänta sig att ngn svarar.. shit.. aja.. man får inte lägga för mycke energi på d heller..

• mrsD

såg nu förresten att de stängt tråden och gett B&S en varning.

• malinlars

Tack för ert goa stöd vad gäller mina älskade Tulpaner!!! Jag skall i veckan ringa som en dåre till alla tänkbara handelsträdgårdar, plantskolor & florister... jag tänker inte ge upp!

Har Idag provat min klänning för första gången!!!!! SÖmmerskan har verkligen gjort ett bra jobb. Klänningen är inte som bilden jag hade, men det är precis som jag vill ha den. Stilren.. utan en massa paljetter, brodyrer el annat 'joks'... Ville inte ta av den! Nu känns det verkliger ännu mer verkligt.

Det skall finnas ett thailändskt skrädderi i stan som ligger vid ett hotell som syr upp kostymer hyfsat billigt. Har någon av er en aning om vad de heter & exakt vart de finns??

Skall bli riktigt kul på lördag Kul att vi är så många!!

Amor & stjärng: Provar också i smyg... *fniss*...

Astriden: KOmmer allt ihåg B&S.. synd att hon inte verkar må bättre...

MAjsis: Hoppas att du känner dig bättre nu. Hur gick det med baket & partyt??

• mrsD

C & K - för att hon svarade "kränkande" till de som svarat på henes trådstart osv..

• Majsis2008

hej hej, nu har jag haft ljusparty, massa fina ljus man vill ha....men guuuuuuuuud vad dyrt....köpte lite så hoppas att det kan bli bra, känner ju konsulten så själva ljusen kan man ju köpa men ljushållarna e riktigt dyra så bättre och göra egna "ljusfat"
    baket gick bra

hur jag mår har jag inte kännt efte ridag....men d kommer väl sen ikäll, man känner sig otillräcklig, inte särskilt speciell eller nåt....hmm hatar mian depritioner som kommer 2 ggr per år....men tack för ni orkar med mina tjatinlägg...

• Astriden

God morgon söta töser,
    ser ut som att de flesta haft en väldigt bra helg

Jag har fått en hel del klar & det känns skönt då det är 33 dagar kvar idag
    Vi har lite svårt att hitta kläder till min älskling dock..
    vadrt har ni hittat? Köpa/Hyra?

Ser fram emot Lördag!!
    Rätta mej om jag har nått fel nu
    Astriden
    Grund
    Mrs D
    Långserud
    Cristal
    Amor
    Stjärngudinnan
    Stenbruden
    Malinlars