• Astriden

Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3

Nu är det dags för vår tredje tråd,
    underbart kul att vi fortfarande håller ihop, tipsar, uppmuntrar & träffas!

Nästa mål är vå HIPPA 8 mars

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka
    Carinokenneth 2008-10-25 ~ Växsjö

Var det ett tag sen vi såg, men kikar in ibland.
    ~ Fru Trul
    ~ LindaochLinus
    ~ 080628
    ~ Joji
    ~ Julibrud 08
    ~ NYC Brud i Gbg
    ~ Fröken Plommon
    ~ fru augusti 2008

• Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3
  • AyBee

Det gjorde det i Mölndal där jag sitter oxå men nu har det slutat o solen tittar fram igen

• malinlars

Astriden: Jag är allt avundsjuk på dig.. vill också.. men allt har sin tid som man säger!!

• Astriden

Sol i olskroken igen oxå
    snacka om förvirrat väder???!

hm, ja Malin jag hade allt önskat att fler av Er sår ett litet frö snart hade vart så mysigt att fortsätta hålla ihop!
    Men i väntan på det får ni vara med om min resa inte varjedag som det växer fram em trådbebis..

• Astriden

Malin, hur går det med askarna??

Ska ni andra ha askar eller andra presenter??

• mrsD

Tack för all underbar uppmuntran! ja, d kommer lösa sig... =)
    Vi ska förresten t lysekil på fre o spana in lokalen, träffa konditorn o floristen=)

Astriden - om man inte vill äta piller o ändå vill fixa illamående så finns d ju de där åksjukearmbanden på apoteket, värt o testa om det håller i sig!
    Det hjälper inte för alla, men OM det hjälper så e d värt de där 159 kr eller va de nu kostar...=) Vet att en kompis hade mycke hjälp av dem!

Ja, visst va d skumt me snö mitt i denna vår?? här i frölunda hade d regnat o man kunde dra ett streck där skuren hade vart o där den inte hade vart! snacka om LOKALT!

• Astriden

Hur skall ni göra med placeringslapparna?

många frågor nu

• malinlars

YES!!! Har precis pratat med en handelsträdgård. Å de skall fixa så att jag få rmina tulpaner!! TJOHOOO Är hur glad som helst!

Astriden: Kan inte betsämma mig.. jag vill ha bruna askar som jag skall vika själv. det blir nog så.. för jag hittar inga på Internet el andra butiker som har färdig vikta askar i den färg som jag vill ha... Vill ha i mörkt brunt.
    Har även problem med de bruna löparna jag tänkt ha på borden. Har insett att det tar förbaskat lång tid att sy dem & vad skall jag sedan ha dem till? Massor av gardiner blir det ju men ändå! Hmm.. funderade om man kunde ha papperdukar som är somlöpare.. men hittar inte i rätt brun.. typiskt alltså. Känner att det blir för vitt om det inte finns något på mer på bordet än den vita duken.. Kanske bruna blommor?? Hmm...

L vill gärna ha ballonger som vi skriver namnen på & har helium i sig. dessa skall sedan sättas med ett snöre i stolen.. hmm.. undra om han har tänkt igenom detta. Men men.. det blir nog bra..

• Astriden

Malin kikade runt i album här på bt och gissa om jag blev förvånad när jag spanade in dej eller en tjej som är väldigt lik dej på bild

• AyBee

AStriden - jag har ett par sådana åksjukeband om du vill ha. De fungerade inte för mig så de kanske passar dig...om du nu inte vill äta tabletter (som är ofarliga för fostret vill jag dock påpeka eftersom nån lät skeptisk, annars så hade ju inte jag tagit dom menar jag ) Kan ta med dom på lördag om du vill...

• stenbruden

GÖTT Malin Visste väl att det gick att lösa på något sätt!

Ja det där med löpare har jag också funderat på.. tänkte ha svarta men som du tänkte, vad sjutton ska med dom till sen.
    Det blir svarta gardiner i hela huset, DUBBLA

Astriden - ja man blir ju helt klart sugen.. Min guddotter va hemma i söndags o hälsade på, sååååå dockesöt hon är.
    Igår mådde jag lite dåligt hela dagen och då frågade J, du är väl inte gravid??? Nä sa jag, jag har ju ätit mina piller så duktigt och vi hade nog märkt om dom inte funkade för längesen. Då såg han lite ledsen ut!! Låtsassnyftade lite..
    Höll på att ramla av stolen..
    Jag har väl nämnt att han sa att han aldrig vill ha barn när vi träffades..
    Mycket har ju hänt sen den dagen som tur är!

Men jag vill vänta till efter bröllopet! Kanske sluta med piller till sensommaren eller så(?) Får se...

Svar på tråden Underbara Göteborgsbrudar 2008 Del 3