• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • Ida Halmstad

Pidis- Om du står för kommunikationen på vår beställning till dem så vill jag gärna beställa också :) Jag ska gå in och kika vad jag vill ha !!!

• Pidis

Jag kan mycket gärna stå för komunikationen *ler*
    Skriv en lista och skicka det till min inkorg.
    Ida Halmstad skrev 2008-03-09 10:03:53 följande:

Pidis- Om du står för kommunikationen på vår beställning till dem så vill jag gärna beställa också :) Jag ska gå in och kika vad jag vill ha !!!
  • Pidis

Fått upp allting nu, lampor, hyllan, nyckelskåpet samt ena fönstret på toa. Vi hann med mycket igår kväll. Ska ta mig ann det andra fönstret nu. Sen ska jag städa lite. Byta gardiner och sånt.

• Pidis

Nu har vi storstädat och varit och handlat. Han hade stora plånboken idag för vi köpte ljus, lampor, stakar mm En helt annan man. Men det var bra för jag kunde plocka ner vad jag ville i korgen och han betalade. ha ha ha

• Pidis

Jaha då var det jag igen
    Måndag usch känner mig inte alls motiverad att gå till jobbet. Men får trösta mewd att nästa och näst nästa vecka blir kortare.

Ja inget annat kul att berätta så drar väl iväg.

Ha en bra dag

• Wretenstam

Hej på er töser!

Är bara snabbt inne för att kolla läget, hinner inte skriva så mkt...
    Snälla tänk på mig och håll tummarna för mig idag...idag är det undersökning på KK. Fick ju skjuta upp det eftersom tantröd kom på besök dagen innan när jag skulle ha varit där sist...

För övrigt så känns det mesta toppen just nu...är äntligen färdig med hur inbjudan ska se ut...ni blir nog chockade, för det är inte alls som det var tänkt från början. Ska ta och fota och lägga in så fort jag knåpat ihop första inbjudan.

KRAM på er!!!

• september2008

håller båda tummarna.

är så nyfiken på hur inbjudan kommer att se ut. se nu till och fixa inbjudan så vi få se.

Ulvatorp skrev 2008-03-10 09:47:33 följande:
    Hej på er töser!Är bara snabbt inne för att kolla läget, hinner inte skriva så mkt...Snälla tänk på mig och håll tummarna för mig idag...idag är det undersökning på KK. Fick ju skjuta upp det eftersom tantröd kom på besök dagen innan när jag skulle ha varit där sist...För övrigt så känns det mesta toppen just nu...är äntligen färdig med hur inbjudan ska se ut...ni blir nog chockade, för det är inte alls som det var tänkt från början. Ska ta och fota och lägga in så fort jag knåpat ihop första inbjudan.KRAM på er!!!
  • september2008

på onsdag ska jag sluta tidigare och åka ner till malmö och beställa min klänning. shit vad spännande.

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar