• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • september2008

det går väldigt bra för mig. kör rivstart med gi. inga kolhydrater på 3 veckor sedan kolhydrater med lågt gi. typ resten av livet. typ 4 kg på 2 veckor

Pidis skrev 2008-05-21 15:55:39 följande:
    Nej det kommer jag få i Augusti.Går så därSka ta mig i kragen nuMotionerar för lite som vanligtSjälv då?
  • MDoJB

Hej Halmstadbrudar!
    Jag ska gifta mig i norra Skåne, men kommer att tillbringa natten före bröllopet i Halmstad. Kan någon rekommendera ett bra hotell? Jag vill gärna ha lite lyxkänsla och ett tyst rum.
    Tack på förhand!

• Wretenstam

Vi ska bo på Continental, där är väldigt fint...
    Tror dom har en hemsida där man kan se rummen.

Mvh
    Lotta

MDoJB skrev 2008-05-25 13:30:30 följande:
    Hej Halmstadbrudar!Jag ska gifta mig i norra Skåne, men kommer att tillbringa natten före bröllopet i Halmstad. Kan någon rekommendera ett bra hotell? Jag vill gärna ha lite lyxkänsla och ett tyst rum.Tack på förhand!
  • Pidis

Hej alla glada flickor.

Måste ju få säga grattis på morsdag till er mödrar.

GRATTIS!!!!! Wiiiiiiii

Hoppas att era gubbar tar väl hand om er idag så ni slipper göra något ansträngande.

Ha en underbar dag.

Kramiz

• fitforfight

Lotta Potta!!! du kan ju inte byta Nick bara sådär !! tänk om alla skulle göra det på hela BT!! vilken kaos det skulle bli

För mig e du alltid Ulvatorp

Det e mest rörigt i mitt huvud just nu med allt som ska fixas nu dom sista 4 VECKORNA!!!!
    måste nog skriva en lista med vad som ska fixas,imorgon ska jag i alla fall till Hanna morris å köpa nösduk till tinnys bröstficka .

men först ska jag på basinformation på arbetsförmedligen

Wretenstam skrev 2008-05-25 14:05:11 följande:
    Vi ska bo på Continental, där är väldigt fint...Tror dom har en hemsida där man kan se rummen.MvhLotta
  • Pidis

Fitforfight
    Det var läge sen man såg dig.
    Förstod att det var fullt upp med planeringen.

Hon hade inga bilder på tårtorna på datorn. Tyvärr.
    Men goda är dem. Mums
    Du fick hennes tele nr va? Jag hämtar gärna åt dig det vet du.

Vilken tid gifter ni er?

Kramiz

• Ida Halmstad

hallojs flickor!!

Hoppas att allt är bra med er!

Fitforfight- e det nervöst nu när den stora dagen närmar sig? det e ju inte klokt att du ska gifta dig snart! ;)

själv kanske jag snart e husägare, vi ska besikta huset imån och hoppas verkligen inte det visar massa fel ....håll tummarna tjejer!

kram

• september2008

GRATTIS TILL HUSET

så skoj. när får ni tillträde?
    så jag vet när jag kan förvänta mig lunch dagligen hahahaha

hur mår du annars? ser det ljusare ut?

kram

Ida Halmstad skrev 2008-05-26 14:13:50 följande:

hallojs flickor!!Hoppas att allt är bra med er!Fitforfight- e det nervöst nu när den stora dagen närmar sig? det e ju inte klokt att du ska gifta dig snart! ;)själv kanske jag snart e husägare, vi ska besikta huset imån och hoppas verkligen inte det visar massa fel ....håll tummarna tjejer!kram
  • Ida Halmstad
    september2008 skrev 2008-05-26 14:18:29 följande:
    GRATTIS TILL HUSET så skoj. när får ni tillträde?så jag vet när jag kan förvänta mig lunch dagligen hahahahahur mår du annars? ser det ljusare ut?kramIda Halmstad skrev 2008-05-26 14:13:50 följande:
    Hihi..tillträde den 1 aug, men jag tar inte ut nått i förskott innan besiktningen e gjord....fick det t.o.m under utgångspriset :) !

Sen kan du komma på lunch varje dag :) !!! Var i getinge jobbar du ??

Med mig e det väl ok, ska börja hos sjukgymnasten nästa vecka så då e det träning träning träning som gäller!!! Ska ju då börja bygga upp ryggen, nu e den inte mycket att hänga i julgranen!!!
  • september2008

ännu bättre att få ett hus under utgångspriset
    får man fråga vad ni ska betala? om besiktningen är ok.

jag jobbar ju nog bara här till augusti ev lite längre men jag är osäker. jag sitter på getinge sverige ab. en del av getinge ab typ 0,5-1 km från ditt hus. är lite dålig på avstånd

Ida Halmstad skrev 2008-05-26 15:05:35 följande:

Hihi..tillträde den 1 aug, men jag tar inte ut nått i förskott innan besiktningen e gjord....fick det t.o.m under utgångspriset :) !Sen kan du komma på lunch varje dag :) !!! Var i getinge jobbar du ??Med mig e det väl ok, ska börja hos sjukgymnasten nästa vecka så då e det träning träning träning som gäller!!! Ska ju då börja bygga upp ryggen, nu e den inte mycket att hänga i julgranen!!!
  • fitforfight

jag har varit och beställt tårtor på Östras så det är fixat. Drt blev bara helt vanliga gräddtårtor

Pidis skrev 2008-05-26 12:51:08 följande:
    FitforfightDet var läge sen man såg dig.Förstod att det var fullt upp med planeringen.Hon hade inga bilder på tårtorna på datorn. Tyvärr.Men goda är dem. MumsDu fick hennes tele nr va? Jag hämtar gärna åt dig det vet du.Vilken tid gifter ni er?Kramiz
  • Wretenstam

Muhahaaaaaaaa!!
    Tänkte att jag behövde skaka om här lite granna...och det verkade funka...hi hi
    Nä tänkte att det kanske var bäst att byta innan Ulvatorp Lant AB kommer och skjuter mig...
    Hoppas att det är bra med er alla.
    Här är vi inne på 3:e veckan med sjuka barn....står inte ut längre!!! Casper har feber igen och nu har Cevin också feber och snorig som attan. Jag själv har nog ådragit mig en inflammation i nyckelbenet efter allt kånkande på Cev...har ont som f*n!

Massor av kramar till mina gals!!

fitforfight skrev 2008-05-25 22:38:06 följande:
    Lotta Potta!!! du kan ju inte byta Nick bara sådär !! tänk om alla skulle göra det på hela BT!! vilken kaos det skulle bli För mig e du alltid Ulvatorp Det e mest rörigt i mitt huvud just nu med allt som ska fixas nu dom sista 4 VECKORNA!!!! måste nog skriva en lista med vad som ska fixas,imorgon ska jag i alla fall till Hanna morris å köpa nösduk till tinnys bröstficka .men först ska jag på basinformation på arbetsförmedligen
  • september2008

inte skoj med sjuka barn. ännu jobbigar när dom snorisarna inte blir friska

en stor krya på er kram från mig

Wretenstam skrev 2008-05-26 20:48:06 följande:
    Muhahaaaaaaaa!!Tänkte att jag behövde skaka om här lite granna...och det verkade funka...hi hiNä tänkte att det kanske var bäst att byta innan Ulvatorp Lant AB kommer och skjuter mig...Hoppas att det är bra med er alla.Här är vi inne på 3:e veckan med sjuka barn....står inte ut längre!!! Casper har feber igen och nu har Cevin också feber och snorig som attan. Jag själv har nog ådragit mig en inflammation i nyckelbenet efter allt kånkande på Cev...har ont som f*n!Massor av kramar till mina gals!!
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar