• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • Pidis

Hej hopp alla glada blivande brudar.

Helgen har varit toppen
    Varit på Ge-kås och shoppat. Som tur är hade jag André med så han fick pröjsa (är pank). Men jag blev bara glad
    Han betalade även för skor som jag ville ha. Valde mellan ett par för 249 och ett par för 450 Men han tyckte dem för 450 så det blev det ha ha ha. JA jag slapp ju betala så

Även städat lite inför nästa helg. Ska ju ha släkten och lite vänner på besök.
    Inte varit så mycket i solen.
    MEn ska jobba lite på baksidan av affären idag så får väl slänga av mig t-shirten och ha ett linne istället.

Fitforfight: Ska till Tvååker och hämta tårtot i helgen.
    Ni skulle fota på lördag va? Men ska se om hon kan maila lite kort till mig så kan jag maila till dig så du får se hur dem ser ut. Vet du förresten när dina vänner skulle ha fest?? Bara så jag vet om det kommer någon eller några den 24é.

HA en toppen dag alla nu

Och Ulvatorp: Grattis på namnsdagen

• fitforfight

Maila gärna bilder på tårtorna!!

Jag vet fortfarande inte när festen e ,pratde med honom i lördags och dom håller på att jaga lokal för fullt.

Pidis skrev 2008-05-12 07:51:34 följande:
    Hej hopp alla glada blivande brudar.Helgen har varit toppenVarit på Ge-kås och shoppat. Som tur är hade jag André med så han fick pröjsa (är pank). Men jag blev bara gladHan betalade även för skor som jag ville ha. Valde mellan ett par för 249 och ett par för 450 Men han tyckte dem för 450 så det blev det ha ha ha. JA jag slapp ju betala så Även städat lite inför nästa helg. Ska ju ha släkten och lite vänner på besök.Inte varit så mycket i solen.MEn ska jobba lite på baksidan av affären idag så får väl slänga av mig t-shirten och ha ett linne istället.Fitforfight: Ska till Tvååker och hämta tårtot i helgen.Ni skulle fota på lördag va? Men ska se om hon kan maila lite kort till mig så kan jag maila till dig så du får se hur dem ser ut. Vet du förresten när dina vänner skulle ha fest?? Bara så jag vet om det kommer någon eller några den 24é.HA en toppen dag alla nuOch Ulvatorp: Grattis på namnsdagen
  • september2008

ulvatorp- grrattis på namnsdagen :-d

• Pidis

Ska jag försöka ordna

fitforfight skrev 2008-05-12 08:50:52 följande:
    Maila gärna bilder på tårtorna!! Jag vet fortfarande inte när festen e ,pratde med honom i lördags och dom håller på att jaga lokal för fullt.
  • Pidis

Någon av er tjejer som skulle vilja vara värdinna för ett tupperware party?
    Jag har blivit säljare nämligen
    Hade varit trevlig och roligt att få testa på er så jag får in det Liksom. Tänk på att värdinnan får alltid en gåva värt ca 300-600kr

Kramiz

• september2008

jag ska kolla upp det. ev så ville min blivande sägerska gå på ett sådant party. hur många måste man vara? vad för sorts tupperware är det som du säljer/visar?

Pidis skrev 2008-05-12 11:59:17 följande:
    Någon av er tjejer som skulle vilja vara värdinna för ett tupperware party?Jag har blivit säljare nämligenHade varit trevlig och roligt att få testa på er så jag får in det Liksom. Tänk på att värdinnan får alltid en gåva värt ca 300-600krKramiz
  • Pidis

Vad kul
    Man kan vara hur många som helst och hur få som helst. Men kanske inte färre än 3 men har varit på party med 2 också.
    Ju mer jag säljer ju mer kan värdinnan få.
    Säljer allt. Har inte allt i min väska men har ju kataloger.
    www.tupperware.dk/Sweden/today/13.html
    Kolla och se.
    Jag kan skicka katalogen till dig också.

september2008 skrev 2008-05-12 12:21:07 följande:
    jag ska kolla upp det. ev så ville min blivande sägerska gå på ett sådant party. hur många måste man vara? vad för sorts tupperware är det som du säljer/visar?
  • september2008

jag återkommer när jag kollat lite mera

Pidis skrev 2008-05-12 15:48:45 följande:
    Vad kul Man kan vara hur många som helst och hur få som helst. Men kanske inte färre än 3 men har varit på party med 2 också.Ju mer jag säljer ju mer kan värdinnan få.Säljer allt. Har inte allt i min väska men har ju kataloger.www.tupperware.dk/Sweden/today/13.htmlKolla och se.Jag kan skicka katalogen till dig också.
  • Wretenstam

Tack för grattandet på min namnsdag!
    Hoppas att alla mår bra, här börjar det så smått gå åt rätt håll men vägen är lång och det tar tid...men det får det helt enkelt göra.

Ha det skönt i vårvädret!

• helenaoandreas

så ar man äntligen klar med vigselprogrammen. i morgon är vår sista dag man kan anmäla sig till bröllopet, alla kunde hitintills utom ett par. så nu kan man fila fördigt på bordsplaceringen. har även i dag ringt och bokat solsprayning till dagen innan, man är ju inte fåfäng ... haha. så allt ser ut att flyta på, i morgon är det bara en månad kvar, shit det går så snabbt. hoppas att alla era planer går som dem skall.

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar