Maila gärna bilder på tårtorna!!
Jag vet fortfarande inte när festen e ,pratde med honom i lördags och dom håller på att jaga lokal för fullt.
Pidis skrev 2008-05-12 07:51:34 följande:
Hej hopp alla glada blivande brudar.Helgen har varit toppenVarit på Ge-kås och shoppat. Som tur är hade jag André med så han fick pröjsa (är pank). Men jag blev bara gladHan betalade även för skor som jag ville ha. Valde mellan ett par för 249 och ett par för 450 Men han tyckte dem för 450 så det blev det ha ha ha. JA jag slapp ju betala så Även städat lite inför nästa helg. Ska ju ha släkten och lite vänner på besök.Inte varit så mycket i solen.MEn ska jobba lite på baksidan av affären idag så får väl slänga av mig t-shirten och ha ett linne istället.Fitforfight: Ska till Tvååker och hämta tårtot i
helgen.Ni skulle fota på lördag va? Men ska se om hon kan maila lite kort till mig så kan jag maila till dig så du får se hur dem ser ut. Vet du förresten när dina vänner skulle ha fest?? Bara så jag vet om det kommer någon eller några den 24é.HA en toppen dag alla nuOch Ulvatorp: Grattis på namnsdagen