• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • fitforfight

17/5 ligger i ledning just nu

• Pidis

Fitforfight 3 ,10 ,17/5
    september2008 3 & 17/5
    Ulvatorp: 10 & 17/5
    Pidis: 3/5

• Pidis

Om det enda ni kan är den 17é så är det okej för mig.
    Som sagt fyller år i maj så ska ha kalas för några vänner som alltid träffas just vid födelsedagar och dagen efter med släkten. Men jag har ju itne lika bråttom som ni. Ni lkanske kan hjälpa mig senare. Idahalmstad och jag September tar ju bra kort med sin kamera

• Pidis

Jag var på duni fabriksbod i helgen. fyyyyyyyyyyyyyyy vad kul. Hittade en massa saker ex kuverten till våra inbjudningar. 1 kr st och vi ska ha A5 format. Helt otroligt och de passade perfekt i färgen. Vi ska ju ha brunt. Är så glad ha ha ha

• fitforfight

jag har aldrig varit där så jag måste oxå åka dit å kolla läget lite.

Synd att du inte kan 17/5 roligare om vi e alla. (förutom vår skadade lilla höna ida halmstad )

Ulvatorp: du kan absolut inte den 3/5 ?

Tänkte att vi först då kunde göra stan osäker och så vill jag köpa löshår (kanske ni oxå ? ) så äter vi någ gott och sen klär vi av oss

Pidis skrev 2008-04-24 08:10:58 följande:
    Jag var på duni fabriksbod i helgen. fyyyyyyyyyyyyyyy vad kul. Hittade en massa saker ex kuverten till våra inbjudningar. 1 kr st och vi ska ha A5 format. Helt otroligt och de passade perfekt i färgen. Vi ska ju ha brunt. Är så glad ha ha ha
  • Ida Halmstad

hallojs flickor- tror jag får hoppa fotningen om det inte sker ett mirakel vill säga...jag kan inte sitta i en bil så det funkar inte för mig att åka ner till malmö. Men tänk inte på mig när ni ska bestämma fototid, ni flickor har ju lite bråttom...det börjar dra ihop sig för er :) !!!!

Hoppas att ni alla mår bra annars. Jag har nu börjat knåpa lite på min klänning, vill ju ha lite olika klänningar i ett. Fick bra pris måste jag säga, visst inte lika billigt som när man fixar allt själv men jag e en liten fegis så det känns bäst såhär !!!!

• september2008

jag vill oxå kolla in dunis fabriksbod. jag visste inte att dom hade kuvert. pidis vet du om dom hade kvadratiska kuvert?
    idorna vi får fixa era fotograferingar senare

• Pidis

Ja idorna har ju ingen brådska liksom *skratt*

Men kan ni andra den 3é så hänger jag på, inga problem

september2008 skrev 2008-04-24 10:16:21 följande:
    jag vill oxå kolla in dunis fabriksbod. jag visste inte att dom hade kuvert. pidis vet du om dom hade kvadratiska kuvert?idorna vi får fixa era fotograferingar senare
  • Pidis

Godmorgon blivande fruar ha ha ha

Fick en lång slöja igår som jag köpt på köp och sälj här.
    Ska sy fast en kam och kanske ett kantband på den. Sen ska jag ta kort och visa er.

Ska på ljusparty ikväll
    Det blir vin och mat så man kanske blir lite rund under fötterna.
    Fick med mig en bekant till mässan imorgon också.
    Ska bli kul

Ha en toppen dag

• Wretenstam

Tyvärr kan jag inte då...conny är inte hemma så jag har kidsen. Men om det bara hänger på mig så kan ni åka den 3:e så kan jag fixa mina bilder senare (blink blink till Jennie... ).
    Vad var det dom tog för löshåret där du köper?

fitforfight skrev 2008-04-24 09:01:49 följande:
    jag har aldrig varit där så jag måste oxå åka dit å kolla läget lite.Synd att du inte kan 17/5 roligare om vi e alla. (förutom vår skadade lilla höna ida halmstad )Ulvatorp: du kan absolut inte den 3/5 ? Tänkte att vi först då kunde göra stan osäker och så vill jag köpa löshår (kanske ni oxå ? ) så äter vi någ gott och sen klär vi av oss
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar