• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • Wretenstam

Igår var vi iväg med Connys jobb på Heagård med trerätters och underhållning. Jennie o Andreas åkte hem lite tidigare så jag fick deras drinkbiljetter....gissa vem som var i väldigt onyktert tillstånd när hon runt ett tiden satte fart mot Gullbranna?
    Jises! Jag tror jag var full när jag vaknade i morse...
    Nu har det dock rättat till sig men lilla tantröd bestämde sig för att komma å hälsa på så nu ligger jag med värsta magkramperna istället...

September:
    Vad tyckte ni om efterrätten?
    Jag hade lätt kunnat äta typ 20 likadana till...

• Pidis

Är i samma situation som de med smärtorna har tyckt synd om mig själv sen i onsdags

Vad kul att gå på fest.
    Jag har varit barnvakt idag
    Gått bra lekt på vallarna,
    köpt leksaker på fynda,
    ätit på mc donalds
    och fått bada hos moster
    Ligger bra till nu ha ha ha ha

Ulvatorp skrev 2008-04-20 18:07:42 följande:
    Igår var vi iväg med Connys jobb på Heagård med trerätters och underhållning. Jennie o Andreas åkte hem lite tidigare så jag fick deras drinkbiljetter....gissa vem som var i väldigt onyktert tillstånd när hon runt ett tiden satte fart mot Gullbranna?Jises! Jag tror jag var full när jag vaknade i morse...Nu har det dock rättat till sig men lilla tantröd bestämde sig för att komma å hälsa på så nu ligger jag med värsta magkramperna istället...September:Vad tyckte ni om efterrätten?Jag hade lätt kunnat äta typ 20 likadana till...
  • helenaoandreas

hej hej.
    ett tag sen man var inne, haft massa på jobbet och så men nu är jag här.
    knappt två månader kvar :)
    har tagit hem min klänning nu plus köpt ett par låga skor som jag kan byta till utifall jag blir trött i fötterna på kvällen.
    buketten är beställd och har köpt in ett fin brudpar till tårtan, var även och hae genomgång med prästen förra måndagen

fitforfight: inte kul med sånna provsvar. har själv haft en jäkla otur nu. började med att jag hade så ont vid mens och så och när jag fick till gyn så visade det sig att jag fått en "chokladcysta". vad jag har förstått är det inget farligt utan bara jobbigt, så jag skall få sprutor nu i 6 månader för att få bort det. yippi, super kul, knapparst. så jäkla typiskt vi som hade börjat smida planer inför babyverkstan.. men men..

hoppas att allt är bra med er andra och att ni fått massa vårkänslor.
    kram

• fitforfight

Tråkigt! jag hatar att behöva gå till sjukhuset å ta prover å skit!

helenaoandreas skrev 2008-04-20 21:35:31 följande:
    hej hej.ett tag sen man var inne, haft massa på jobbet och så men nu är jag här.knappt två månader kvar :) har tagit hem min klänning nu plus köpt ett par låga skor som jag kan byta till utifall jag blir trött i fötterna på kvällen.buketten är beställd och har köpt in ett fin brudpar till tårtan, var även och hae genomgång med prästen förra måndagen fitforfight: inte kul med sånna provsvar. har själv haft en jäkla otur nu. började med att jag hade så ont vid mens och så och när jag fick till gyn så visade det sig att jag fått en "chokladcysta". vad jag har förstått är det inget farligt utan bara jobbigt, så jag skall få sprutor nu i 6 månader för att få bort det. yippi, super kul, knapparst. så jäkla typiskt vi som hade börjat smida planer inför babyverkstan.. men men.. hoppas att allt är bra med er andra och att ni fått massa vårkänslor. kram
  • fitforfight

Pidis å Ulvatorp :
    Jag har oxå fått det onda!! vi har blivit synkade!!! så jag kunde inte bada på badhuset med linus idag

• Wretenstam

Ha ha vad lustigt...är det fullmånen som spelar oss ett spratt?

fitforfight skrev 2008-04-20 21:42:24 följande:
    Pidis å Ulvatorp :Jag har oxå fått det onda!! vi har blivit synkade!!! så jag kunde inte bada på badhuset med linus idag
  • Pidis

Ja livet är allt bra konstigt ha ha ha

fitforfight skrev 2008-04-20 21:42:24 följande:
    Pidis å Ulvatorp :Jag har oxå fått det onda!! vi har blivit synkade!!! så jag kunde inte bada på badhuset med linus idag
  • Ida Halmstad

Hallojs flickor! Hoppas att ni alla mår bra, här går det sakta sakta framåt.
    jag hade ju missförstått det där med vårruset, jag trodde att det va 29 maj. Så jag tror jag måste vara en dummis och hoppa av, den 5 maj är ju väldigt väldigt snart och det finns inte en möjlighet att jag pallar och gå 5 km, orkar ju knappt nu gå i 10 min. Sorry tjejer, hoppas att ni hittar någon annan.

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar