• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • fitforfight

Ha,ha jag ska kolla lite datum med mats. Frågan e hur man ska kunna smyga ut en massa porriga outfits utan att dom blivande makarna märker nåt får välgömma det i garaget dagen innan

Ulvatorp skrev 2008-04-23 08:00:21 följande:
    När kan du? Jag har insett att jag ändå inte kommer att se ut som jag vill till fotograferingen så jag kan när som...
  • september2008

du är så välkommen till våran tråd

mrsw2be skrev 2008-04-22 22:16:23 följande:
    hej på er.Förlåt att jag hoppar in mitt i er tråd, men jag har en fråga. Vet nån av er om det finns nån soldusch i Halmstad?
  • september2008

ha ha du är för rolig

fitforfight skrev 2008-04-23 08:07:05 följande:
    Ha,ha jag ska kolla lite datum med mats. Frågan e hur man ska kunna smyga ut en massa porriga outfits utan att dom blivande makarna märker nåt får välgömma det i garaget dagen innan
  • Pidis

Japp båda två är välkomna hem till mig på lite middag/födelsedagskalas

Ida Halmstad skrev 2008-04-23 07:45:49 följande:

Hallojs- usch känner mig lite vilsen, det e så jäkla tråkigt och bara gå här hemma. Ok om man kunde göra något men det kan jag ju inte eller jag får ju inte ens bära en jäkla matkasse. Hoppas att det är bra med alla er andra. Shit det e ju bara två månader kvar till du Fitforfight ska bli fru, det e inte klokt. E allt fixat eller vad har du kvar ???Pidis- vi kan nog båda datumen tror jag, var det då vi skulle hem till dig eller har jag missförstått? Skulle den andra hälften också med eller??Kram kram
  • Mikabella

Hej...förlåt om jag tränger mig på...har bara en liten fråga...funderar lite på att göra en "secretbox" till min blivande man...Har ni tips på någon bra fotograf i Halland? Hittar ingen :(

• fitforfight

Andrew finns ,men jag har aldrig fotat där så jag vet inte om han är duktig.
    www.f-stop.se/index.html

Sen har du ju alltid studio strand

Mikabella skrev 2008-04-23 10:41:41 följande:
    Hej...förlåt om jag tränger mig på...har bara en liten fråga...funderar lite på att göra en "secretbox" till min blivande man...Har ni tips på någon bra fotograf i Halland? Hittar ingen :(
  • fitforfight

jag har förestten fått våra ringar nu!! den e jättesöt och passar perfekt!! jag vill ha på mig den ,men jag får inte för Tinny

• Mikabella

Är lite löjlig, men hade känts bäst med en kvinnligfotograf ;) Tack för svar. hoppas att ni får riktigt bra bröllopsdagar allihopa :)

fitforfight skrev 2008-04-23 11:08:35 följande:
    Andrew finns ,men jag har aldrig fotat där så jag vet inte om han är duktig. www.f-stop.se/index.htmlSen har du ju alltid studio strand
  • Pidis

Då verkar det som om det är 24é maj som gäller
    Hoppas att dina vänner väljer den 31a då fitforfight

Då är ni hjärtligt välkomna då.
    Hör av mig via era inboxar om tid och plats

• september2008

du är så välkommen.
    jag har själv inte fotat men jag vet att fotografen mitt imot lagerhus (kommer inte på namnet) fotar secret box. har för mig att det är deras kvinliga fotograf som gör dom.

Mikabella skrev 2008-04-23 10:41:41 följande:
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar