• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • september2008

nej verkligen inte. medans jag tittade på filmen så bara tänkte jag "lägg dig ner för f.n" är det något man lärt sig så är ju det att lägga sig ner och rulla rund om man brinner.
    förresten det var en ganska snuskig sida filmen låg på
    vad har du varit och kollat efter???? hahaha *fniss*

Pidis skrev 2008-05-06 16:36:33 följande:
    ost.kronofogd.se/link.phpInget man vill råka ut för
  • Pidis

Min m2b som skickade länken till mig.

september2008 skrev 2008-05-07 10:40:21 följande:
    nej verkligen inte. medans jag tittade på filmen så bara tänkte jag "lägg dig ner för f.n" är det något man lärt sig så är ju det att lägga sig ner och rulla rund om man brinner. förresten det var en ganska snuskig sida filmen låg på vad har du varit och kollat efter???? hahaha *fniss*
  • september2008

jaha då har man fått en tillsägelse för att enligt dom gjort reklam för ett företag när jag bara ville hjälpa en brud

• fitforfight

Typiskt!! har oxå fått det en gång på Famijeliv.
    Idag har jag fått hem mitt hår,lovely!! men jag beställde bara i en färg så jag får färga hälften själv.

Om några minuter kommer vår solosångare till kyrkan hit och spelar våra låtar!! ska bli kul för jag har aldrig hört han sjunga !!

september2008 skrev 2008-05-08 14:05:20 följande:
    jaha då har man fått en tillsägelse för att enligt dom gjort reklam för ett företag när jag bara ville hjälpa en brud
  • fitforfight

Han sjunger så fint!!! jag kommer böla så in i helvete i kyrkan någon som vill va min personliga tår torkare?

• september2008

hihihi

fitforfight skrev 2008-05-08 20:14:22 följande:
    Han sjunger så fint!!! jag kommer böla så in i helvete i kyrkan någon som vill va min personliga tår torkare?
  • fitforfight

jag har ett problem!!! Det e den här jävlans solen som envisas med att skina jag måste köpa en massa tubtoppar och leva i dom fram tills bröllopet. Man vill ju inte gärna ha bleka ränder ifrån ett vanligt linne på bröllopet nu har jag fått kasa ner axelbanden bara ,men då sitter det ju inte uppe,det blir ut på stan imorgon å kolla vad jag kan hitta.

• Wretenstam

Ha ha kan du inte springa runt i din torsolette hela dagen lång?? Nä skämt åsido..tänkt på det där jag med.. Vågar ju för fasen knappt sitta i solen

fitforfight skrev 2008-05-11 19:19:28 följande:
    jag har ett problem!!! Det e den här jävlans solen som envisas med att skina jag måste köpa en massa tubtoppar och leva i dom fram tills bröllopet. Man vill ju inte gärna ha bleka ränder ifrån ett vanligt linne på bröllopet nu har jag fått kasa ner axelbanden bara ,men då sitter det ju inte uppe,det blir ut på stan imorgon å kolla vad jag kan hitta.
  • Wretenstam

Förresten...jag har själv införskaffat mig min egen torsolette nu äntligen!! Och matchande trosor... tittade in på Sally & Sara och blev helt såld, fick dessutom väldigt bra hjälp så den sitter perfekt!! Så då var man plötsligt 1500:- fattigare...(men det var det värt!!! )

• fitforfight

Jag undviker solen så gott det går när jag e hemma ,men det är ju helt omöjligt när man tex går till stan och man vill ju inte ha tröja på sig när man e ute i det här vädret. Det blir en runda till stan imorgon ska du inte till stan imorgon?

Ulvatorp skrev 2008-05-11 21:20:04 följande:
    Ha ha kan du inte springa runt i din torsolette hela dagen lång?? Nä skämt åsido..tänkt på det där jag med.. Vågar ju för fasen knappt sitta i solen
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar