• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • Pidis

När åker ni istället då??

fitforfight skrev 2008-04-25 21:46:47 följande:
    Vi har bokat vår resa till "Mallis" och betalt anmälningsavgiften .vi skulle åka den 26/5 och komma hem 21.00 den 2/8.Igår va Tinnys mamma här å säger- ja och så ska ju Jhonny gifta sig den 2/8 !!! eeeeee what!!Jag visste ju att dom skulle gifta sig ,men inte just då . Dom kanske har sagt det ,men man e ju så uppe i sitt eget.I vilket fall som helst så gick det smidigt att byta datum så vi kommer hem dagen innan deras bröllop och resan blev 1500 billigare oxå
  • Pidis

Hann trycka innan jag skrivit färdigt.
    Va roligt att ni fått tag på en resa. Men det var en lång resa från maj till augusti ha ha ha

fitforfight skrev 2008-04-25 21:46:47 följande:
    Vi har bokat vår resa till "Mallis" och betalt anmälningsavgiften .vi skulle åka den 26/5 och komma hem 21.00 den 2/8.Igår va Tinnys mamma här å säger- ja och så ska ju Jhonny gifta sig den 2/8 !!! eeeeee what!!Jag visste ju att dom skulle gifta sig ,men inte just då . Dom kanske har sagt det ,men man e ju så uppe i sitt eget.I vilket fall som helst så gick det smidigt att byta datum så vi kommer hem dagen innan deras bröllop och resan blev 1500 billigare oxå
  • fitforfight

Ha,ha!! oj det blev lite fel med datumen som alltid

Vi åker givetvis 25/7 och kommer hem 1/8

Pidis skrev 2008-04-26 07:06:38 följande:
    Hann trycka innan jag skrivit färdigt.Va roligt att ni fått tag på en resa. Men det var en lång resa från maj till augusti ha ha ha
  • Pidis

Jaha då har manv arit på ytterligare en bröllopsmässa
    Det var kul
    Men de jag hade med mig (som inte ens ska gifta sig) vamm hela tiden saker. Men jag vann en cd skica till sist.
    Fick träffat Carlona Gynning och Sverker Olofsson

Hur har eran helg varit då??

• september2008

min helg har varit underbar tills dess att sonen stor kräktes när vi satt på scandic hotell och åt frukost där med ett annat par. INTE alls skoj. det tråkiga med det hela är att innan vi gick in så kräktes henry i bilen oxå men vå trodde vi att det berodde på att han kört ner fingrarna i halsen. min ack så fel det var. så nu har vi precis kommit hem. henry ligger utslagen på en matta iklädd andreas t-shirt. så snart han vaknar så ska han bada. andreas håller på att ta av klädseln till bilbarnstolen och sedan ska den och alla våra kläder tvättas.
    det är så typiskt att det ska ske när man är iväg och även har planer för dagen.

• Ida Halmstad

min helg har varit lugn, var en liten sväng idag på eurostop dock tog det på krafterna. fick åka i bilen halvliggande :), men jag fick shoppa lite så nu e jag på lite bättre humör :) !!!

Hoppas att ni alla mår bra

• september2008

lite shopping livar alltid upp en
    skönt att höra att du verkar lite bättre även om det är en bit kvar

Ida Halmstad skrev 2008-04-27 14:28:11 följande:

min helg har varit lugn, var en liten sväng idag på eurostop dock tog det på krafterna. fick åka i bilen halvliggande :), men jag fick shoppa lite så nu e jag på lite bättre humör :) !!! Hoppas att ni alla mår bra
  • Pidis

Nu är det ju två dagar sen någon skrev
    Men inte nu längre ha ha ha

Fick bytat min vindruta igår
    Vad roligt det är att lägga ut 1200 på en så onödig sak
    Inte onödig men ni förstår vad jag menar.

Vad skönt det ska bli med en ledig dag så här i veckan som det blir på torsdag.

Ha det gött

• fitforfight

Ja, här har varit lite dött !jag har inget vettigt att komma med så jg säger bara hej

Jo jag har föresten beställt ett blont hår på ebay. Sen tänkten jag färga hälften till min mörka nyans. Dom hade billigt hår hos en säljare där så när jag fått mitt och utvärderar det lite så kanske fler vill beställa?
    Hoppas jag får det innan vi ska åka till Malmö så att jag kan köpa där om det inte är bra.

• Pidis

September
    Är du taggad inför måndag nu då??
    Hoppas att jag hinner ner.
    Har du fått ihop några fler?

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar