• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • september2008

tråkigt att det inte var frächt. det såg fint ut.
    det kommer flera tåg??

Pidis skrev 2008-05-15 08:08:35 följande:
    Hej hallå.Det blir ingen bostadsrätt nu i alla fall. Man måste verkligen renovera allt inomhus. Byta kyl/frys, tvättmaskin, diskmaskin. Måla om och tapetsera om alla rum. Fixa badrummet på övervåningen. (mögelskadat) mm mm mmInte direkt det vi vill ha.Men man måste ju titta.Fick sms från han med bilen igår. Då hade han ångest då han hade fått ett erbjudande av en annan på 5000:- mer, Men han har ju lovat den till mig och jag tror att han fattade att man inte kan hålla på att ändra sig. Han hittat dock inte ägarbytes pappret. Det var hans pappas bil (som har avlidit) Så inte lätt att veta var han hade sina papper.Men ska förhoppningsvis hämta den i helgen eller på måndag. Har bara ingen som kan hänga med. Inte lätt att ta med 2 bilar hem själv. Ha ha ha ha.Får klura på det idag.Ha en bra dag Kramiz
  • helenaoandreas

fitforfight: jag skall göra det på la corone ( tror det stavas så) på fredsgatan, jag gör det både på torsdagen och fredagen innan bröllopet. har en bekant som gjorde det där inför sitt bröllop och hon blev supernödj.

pidis: kul att du skall vara hos elin då, hon undrade om hon kunde vara där för hon var så nyfiken haha, hon är ju även gäst på mitt bröllop.

• Pidis

Ja jag vet det. Hon sa att hon borde hinna hem och göra sig i ordning också ha ha ha.
    Men hon var så nyfiken och det är ju jag också

Ha en trevlig helg

helenaoandreas skrev 2008-05-15 20:26:08 följande:
    fitforfight: jag skall göra det på la corone ( tror det stavas så) på fredsgatan, jag gör det både på torsdagen och fredagen innan bröllopet. har en bekant som gjorde det där inför sitt bröllop och hon blev supernödj. pidis: kul att du skall vara hos elin då, hon undrade om hon kunde vara där för hon var så nyfiken haha, hon är ju även gäst på mitt bröllop.
  • Pidis

Hej brudar.
    Nå hur gick det i helgen??
    Ingen som skrivit något ju.

Hade det bra. Men fick bara vad jag önskade mig av svärföräldrarna och ett par kompisar.
    Varför frågar folk vad man önskar sig om dem ändån inte kommer att köpa det???.
    Blir faktiskt lite irriterad på sånt.
    Ska sluta önska mig saker.

Hur blir det på lördag?
    Är det någon som kan eller ska vi ta middagen en annan helg??

kramiz

• september2008

det var så kul men stressigt. tiden bara rann iväg
    det blev shopping, fotografering och mycket trevlig kväll ute. åt god mat och sedan var vi hos en kompis till erika. hur det gick sedan för tjejerna få dom själva avgöra om dom vill berätta

ja ibland undrar man varför folk frågar vad man önskar sig om dom inte tänker köpa något som man vill ha.

jag tror nog att vi får ta din trevliga middag en annan helg. efter som dom andra tjejerna inte kan och nu har det visat sig att min syster ska opererar sig i veckan och efter som hon inte har någon annan är mig så har jag lovat att ställa upp för henne. hon kommer att vara lite ynklig i typ två veckor.

hur har det gått för dig nu med din viktnedgång?

själv har jag kommit på att jag MÅSTE börja komma igång med träning och mera vardags motion. är sååå dålig på det.

Pidis skrev 2008-05-19 10:25:42 följande:
    Hej brudar.Nå hur gick det i helgen??Ingen som skrivit något ju.Hade det bra. Men fick bara vad jag önskade mig av svärföräldrarna och ett par kompisar.Varför frågar folk vad man önskar sig om dem ändån inte kommer att köpa det???.Blir faktiskt lite irriterad på sånt.Ska sluta önska mig saker.Hur blir det på lördag?Är det någon som kan eller ska vi ta middagen en annan helg??kramiz
  • Pidis

Ja ni kan väl säga en helg, ge lite förslag på när ni kan. så får vi anpassa det.

Vore trevligt att träffa alla.

• Pyron

Hej

Har någon här handlat på weddingmountain?
    Har hittat så mycket fint, men jag undrar lite hur det funkar med frakt.

• september2008

håller nu på med att fixa till inbjudan
    det är ju på tiden

• Wretenstam

stort grattis på födelsedagen pidis!!!!!!

• Wretenstam

stort grattis på födelsedagen pidis!!!!!!

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar