• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • Ida Halmstad

Hallojs

Oj här va det lugnt...
    Hoppas att ni alla mår bra och har det bra. Själv e det ok, går sakta framåt. Idag ska vi till banken och diskutera huslån...:) ska bli spännande. Vi har kollat på en super mysigt hus och e lite sugna, men vi får se. Sköt om er allihopa. Kram Kram

• Pidis

Vad kul
    Hur gick det??

Ja här har det verkligen varit dött de senaste dagarna ha ha ha
    Men vi kommer nog snart igen.

Jag har i alla fall kollat upp lite olika tele nr till olika band som kanske man kan ha på festen.
    Ska bara ta och ringa också.

Å igår bjöd Andre ut mig på restaurang Så himmla mysigt det var.

Idag ska vi röja ute på gården så det blir fint tills jag fyller år och vi får gäster. Inte så kul som det ser ut just nu.

Ha en toppen dag i solen kramiz
    Ida Halmstad skrev 2008-05-02 08:42:58 följande:

HallojsOj här va det lugnt...Hoppas att ni alla mår bra och har det bra. Själv e det ok, går sakta framåt. Idag ska vi till banken och diskutera huslån...:) ska bli spännande. Vi har kollat på en super mysigt hus och e lite sugna, men vi får se. Sköt om er allihopa. Kram Kram
  • Wretenstam

Ja här var det verkligen dött...
    Hoppas att allt är bra med er alla?
    Här har det varit lite si så där...jag är förkyld pojkarna har legat i magsjuka och jag står på tröskeln till kaos, jag ser väggen på nära håll och vill inte slå skallen i den...been there done that och vill aldrig det igen.

Pidis: Får tyvärr tacka nej till ditt föd.firande pga av ovanstående. Jag vet inte ens om vi kommer att fira min egen födelsedag som det är nu. Hoppas att du förstår...

Bamsekram till er tjejer!!

• Ida Halmstad

ja här va det verkligen lugna gatan. Hoppas att ni mår bra iaf.

Pidis- jag måste tyvärr lämna återbud ang din födelsedag, hade helt glömt att mannen ska jobba och då jag inte orkar så mycket själv får jag nog hoppa över det. Jag hoppas att ni får en mysig kväll iaf!

• september2008

Hur har det gått/går för er med huset?

för vår del är det nog kört

Ida Halmstad skrev 2008-05-05 15:01:36 följande:

ja här va det verkligen lugna gatan. Hoppas att ni mår bra iaf. Pidis- jag måste tyvärr lämna återbud ang din födelsedag, hade helt glömt att mannen ska jobba och då jag inte orkar så mycket själv får jag nog hoppa över det. Jag hoppas att ni får en mysig kväll iaf!
  • Ida Halmstad
    september2008 skrev 2008-05-05 15:18:04 följande:
    Hur har det gått/går för er med huset?för vår del är det nog kört Ida Halmstad skrev 2008-05-05 15:01:36 följande:
    varför är det kört?
    Vi ska på visning på lördag, men på banken gick det bra :) !!
  • fitforfight

idag har jag valt ut min egen morgongåva en jättefin hello kitty klocka som jag hittat på barnklockorna på ur och penn

jag ska även köpa såna till min toastmadam och tärna. dom e sååå fina!! dom kostar 498 kr å det e väl ok att ge för eler? vad köper ni till tärnan?

• september2008

spännande att gå på visning. jag kör förbi det huset varje dag nu till jobbet hihi du får hålla mig uppdaterad på hur det går sedan.
    jo det är kört på det sett att igår la två par över vårat maxpris. vi åkte och kollade på huset en gång till och träffade då ägarna. men efter som att vi inte längre har högsta budet så är det kört.
    men men det kommer mera.

Ida Halmstad skrev 2008-05-05 18:04:48 följande:

varför är det kört? Vi ska på visning på lördag, men på banken gick det bra :) !!
  • september2008

prismässigt så låter det som en bra present. alltså din kille har det nice. han behöver inte göra mycket med en så frammåt tjej. klockan låter som en bra present till dig.

fitforfight skrev 2008-05-05 22:49:58 följande:
    idag har jag valt ut min egen morgongåva en jättefin hello kitty klocka som jag hittat på barnklockorna på ur och penn jag ska även köpa såna till min toastmadam och tärna. dom e sååå fina!! dom kostar 498 kr å det e väl ok att ge för eler? vad köper ni till tärnan?
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar