• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • fitforfight

Vad säger ni om fotograferingen hos Mats?? jag måste boka något datum med honom snart. Å tiden börjar rinna iväg för mig ,bara 2 månader kvar

• september2008

jag kan nästan när som. säg några datum

fitforfight skrev 2008-04-22 18:12:53 följande:
    Vad säger ni om fotograferingen hos Mats?? jag måste boka något datum med honom snart. Å tiden börjar rinna iväg för mig ,bara 2 månader kvar
  • mrsw2be

hej på er.
    Förlåt att jag hoppar in mitt i er tråd, men jag har en fråga. Vet nån av er om det finns nån soldusch i Halmstad?

• fitforfight

La courone eller vad det heter på Fredsgatan har det. har för mig att det kostar runt 800 för två gånger.

mrsw2be skrev 2008-04-22 22:16:23 följande:
    hej på er.Förlåt att jag hoppar in mitt i er tråd, men jag har en fråga. Vet nån av er om det finns nån soldusch i Halmstad?
  • mrsw2be

Vet du om det är bra? Om det se "verkligt" ut? Har du testat?

• Pidis

Ja ge lite förslag

• Ida Halmstad

Hallojs- usch känner mig lite vilsen, det e så jäkla tråkigt och bara gå här hemma. Ok om man kunde göra något men det kan jag ju inte eller jag får ju inte ens bära en jäkla matkasse.

Hoppas att det är bra med alla er andra. Shit det e ju bara två månader kvar till du Fitforfight ska bli fru, det e inte klokt. E allt fixat eller vad har du kvar ???

Pidis- vi kan nog båda datumen tror jag, var det då vi skulle hem till dig eller har jag missförstått? Skulle den andra hälften också med eller??

Kram kram

• Wretenstam

För oss är det lite mycket just...Jag fyller ju själv år 21:e och vi har väl inte riktigt bestämt hur vi ska göra om vi ska ha det på onsdagen eller på lördagen. Den 31:a kan vi inte, det var då vi skulle på western fest...
    Jag får återkomma...

• Wretenstam

När kan du? Jag har insett att jag ändå inte kommer att se ut som jag vill till fotograferingen så jag kan när som...

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar