• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • september2008

bild......

Ida Halmstad skrev 2008-04-16 19:28:24 följande:

Idag har vi bokat en vit limo till den stora dagen...en riktig "pimp" limo...:) !!!
  • Pidis

Måste bara kolla
    När börjar vårruset?
    det är ju en måndag såg jag nu. Jobbar ju till halv sex som vanligt. Vet ju inte om ja kan komma iväg en vardag.
    Men vilken tid startar det? Kan ju komma och fika med er i mål i värsta fall ha ha ha

• september2008

kl 19 är starten. man kan läsa mera på www.varruset.se

Pidis skrev 2008-04-17 11:52:04 följande:
    Måste bara kollaNär börjar vårruset?det är ju en måndag såg jag nu. Jobbar ju till halv sex som vanligt. Vet ju inte om ja kan komma iväg en vardag.Men vilken tid startar det? Kan ju komma och fika med er i mål i värsta fall ha ha ha
  • fitforfight

Jaha! då har man fått cellförändingar i livmoderhalsen ,det va bara det som saknades

Blä säger jag bara !! Nu ska jag sura i min nya fina klänning som jag tröstköpt å äta mitt tröstgodis

• Wretenstam

Attans bananer!!
    Tråkigt...men tur är väl att man får reda på det och att man kan göra ngt åt det. Blir det konjicering nu?
    Önskar att jag hade kunnat tröstäta lite godis med dig...men icke under denna strikta diet... Jag sympati surar med dig i alla fall...alltid ngt

fitforfight skrev 2008-04-17 17:14:55 följande:
    Jaha! då har man fått cellförändingar i livmoderhalsen ,det va bara det som saknades Blä säger jag bara !! Nu ska jag sura i min nya fina klänning som jag tröstköpt å äta mitt tröstgodis
  • Wretenstam

Jag vann ett bud på en tiara idag på tradera!!!
    Jag tycker att den är jättefin! Ska lägga in en bild på den..
    Klänningarna och alla frågor kring dom är lösta och dom är nu äntligen beställda!!! Jag är såååååååååå lättad....

Kramiz!!

• Wretenstam

Ida Halmstad:

Hur mår du vännen? Tänker massor på dig...hojta bara till om du vill ha en film eller så...vi har ju ett gäng
    Hoppas att du mår bättre och sänder en miljard styrkekramar till dig!!!!!

• september2008

ulvatorp- det var en söt tiara skönt att klänningen är beställd
    snart är det lördag

• Wretenstam

Visst är den fiiiiin!!
    Den är tom i guld som bröllpet bla går i....jag har tänkt på allt....
    Ja snart lördag...var inne å köpte en klänning till på lördag. Appropå det så hade tydligen Dan och Conny redan bestämt att vi skulle hem till dom innan...Conny hade bara glömt en ytte pytte liten detalj...ATT BERÄTTA DETTA FÖR MIG!!! *suck* karlar...sicket folk...

• Wretenstam

Vad tror ni om Wretenstam som efternamn??
    Samhället där torpet Ulvatorp ligger heter Wret och en liten förlängning med ; en och mitt stam från Lindestam...

Sökt på hitta och google och det finns inget som heter så!!
    Och det kan väl knappast vara för likt Wretstam?

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar