• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • fitforfight

Ja naken va ju smart ,men jag vill inte visa min tjocka mage

Det finns massor i garderoben ,men inget jag vill ha på mig

september2008 skrev 2008-04-08 15:26:22 följande:
    hi hi kom naken hahahadu har väl en massa snyggt i garderoben
  • september2008

tjock mage du......not
    vill du se en tjock mage så ska du få se på lördag hahahaha

ja din stackare får väl gå ut och shoppa lite snyggt då

fitforfight skrev 2008-04-08 19:34:42 följande:
    Ja naken va ju smart ,men jag vill inte visa min tjocka mage Det finns massor i garderoben ,men inget jag vill ha på mig
  • Pidis

Dagen började tidigt kl 6 var Emma och hämtade dem som skulle sminka och fixa hennes hår.
    Jag började med att ge Anders en present från Möhippe gänget En liten plunta. Sen åkte jag till mor och far där Emma redan var. Fick håret fixat. Sen gav vi Emma halsband och öronhänge från möhippegänget som hon skulle ha på sig på dagen D. Jag åkte och fixa det sista i församlingshemmet. Det blev en äreport snabbt och billigt murgröna fast häftat på väggen samt några ballonger. Sen kom Emma och hon var så vacker. Lägger in något kort i min mapp sen. Hon fick på sig klänningen och fick se sin bukett. Hon var jätte nöjd. Efter det gick jag och André upp till kyrkan då det var gudstjänst innan och bad folket vänta utanför. Sen när alla hade satt sig så öppnade jag och André dörrarna till kyrkan precis när orgeln började spela. Missade liksom inmarchen lite men kul att stå med Emma och pappa sista minuterna. Vigseln gick kanon likadant dopet fort och lätt Alva var en liten ängel bara skrattade och var almänt underbar.
    Festen flöt på bra. Vi började med brudskål sen fick gästerna ta mat. Buffe med kallskuret mm. Jag läste några telegram under maten. Sen överraskade vi dem med en riktig bröllopstårta. Dem blev helt överväldigade. Den var toppen god. Det blev tal. Vi från möhippegänget gav henne det hon valde ut på lustgården till bröllopsnatten Alla skrattade så klart.
    Sen var det lite lekar. Och efter det var det dax för dem att åka till hotellet.

En mycket lyckad dag.
    Alla var glada och nöjda.

• september2008

låter som en lyckad kväll

Pidis skrev 2008-04-09 08:16:51 följande:
    Dagen började tidigt kl 6 var Emma och hämtade dem som skulle sminka och fixa hennes hår.Jag började med att ge Anders en present från Möhippe gänget En liten plunta. Sen åkte jag till mor och far där Emma redan var. Fick håret fixat. Sen gav vi Emma halsband och öronhänge från möhippegänget som hon skulle ha på sig på dagen D. Jag åkte och fixa det sista i församlingshemmet. Det blev en äreport snabbt och billigt murgröna fast häftat på väggen samt några ballonger. Sen kom Emma och hon var så vacker. Lägger in något kort i min mapp sen. Hon fick på sig klänningen och fick se sin bukett. Hon var jätte nöjd. Efter det gick jag och André upp till kyrkan då det var gudstjänst innan och bad folket vänta utanför. Sen när alla hade satt sig så öppnade jag och André dörrarna till kyrkan precis när orgeln började spela. Missade liksom inmarchen lite men kul att stå med Emma och pappa sista minuterna. Vigseln gick kanon likadant dopet fort och lätt Alva var en liten ängel bara skrattade och var almänt underbar.Festen flöt på bra. Vi började med brudskål sen fick gästerna ta mat. Buffe med kallskuret mm. Jag läste några telegram under maten. Sen överraskade vi dem med en riktig bröllopstårta. Dem blev helt överväldigade. Den var toppen god. Det blev tal. Vi från möhippegänget gav henne det hon valde ut på lustgården till bröllopsnatten Alla skrattade så klart.Sen var det lite lekar. Och efter det var det dax för dem att åka till hotellet.En mycket lyckad dag.Alla var glada och nöjda.
  • Pidis

Ja det var det verkligen

Har någon frågor så är det bar att fråga. Svårt att få med allt när man skriver. (blir så långt)

• fitforfight

Pidis: det låter underbart !! du får ge oss fler detaljer på lördag.

September: ska man ha med någon dricka själv?? Finns det nån pytteliten chans att vi kommer gå ut i alla fall? Vill ju inte komma i gympadojjor och så ska vi plötsligt gå ut ,för jag går inte ut i gympaskor Det e mot mina principer för jag blir så kort då

• september2008

Jag har nog all dricka som behövs. Så vidare man inte vill ha något väldigt speciellt
    jag kommer inte att vilja gå ut. har spenderat alla pengar på mat förra helgen men skulle någon vilja gå ut så gör det inte mig men jag hänger inte med

fitforfight skrev 2008-04-09 10:01:04 följande:
    Pidis: det låter underbart !! du får ge oss fler detaljer på lördag.September: ska man ha med någon dricka själv?? Finns det nån pytteliten chans att vi kommer gå ut i alla fall? Vill ju inte komma i gympadojjor och så ska vi plötsligt gå ut ,för jag går inte ut i gympaskor Det e mot mina principer för jag blir så kort då
  • Pidis

Jag ska inte heller ut. Mycket utgifter just nu med bröllop, födelsedagar mm.

• Pidis

Goooooooooodmorgon brudar och snubbar
    Hur blir det den 26é tjejer?
    Danmark. Det har liksom försvunnit bort
    Någon som fortfarande är på G för det?

• Ida Halmstad

Hej flickor och pojken!

Nu e jag äntligen hemma efter operationen. Fy fan med ren svenska... det blev ett större ingrepp än vad de hade trott. De va tvungna att ta ben från min höft för att först bygga upp diskarna med innan de satte skruvarna på plats. Jag säger bara att det är tur att det finns nått som heter Morfin :). Sen tålde jag inte nått skit jag fick vid uppvaket så mitt hjärta sa ifrån och började skjuta i höjden.....!!!
    Men är nu hemma och tar en dag i taget, men jag kommer inte på Lördag, kan knappt gå och har ont. Men hoppas att ni får roligt! Drick en drink för mig.

Har läst igenom tråden och man har missat lite....Pidis- hoppas bröllopet va super duper.

Fitforfight. Krya på dig, kram

Stor kram till er alla

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar