• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • september2008

kram tillbaka
    vi kommer att tänka på dig

Ida Halmstad skrev 2008-04-02 20:35:26 följande:

Gud vilket bra pris för fotografering, det e jag gärna med på om jag mår bra då!!:)Nu säger jag hej svejs på ett tag, åker imån och e nog inlagt ca 1 v. Men sköt om er! Kramiz
  • fitforfight

Nu har jag gjort et 20 minuters pilatespass käner mig duktig ,men ser inte ra emot träningsvärken imorgon

• Pidis

Räkna med mig

fitforfight skrev 2008-04-02 18:47:18 följande:
    VIKTIGT MEDDELANDE !! Jag pratade med vår fotograf idag som jag har varit och fotats hos massor med gånger innan. www.ostromfoto.com/Jag frågade hur mycket han skulle ta för att fota secret box för oss alla och han vill bara ha 1500 kr tillsammans för alla 5 så 300 kr var. Han lånar studio i Jakriborg som ligger strax innan malmö. Där finns även en massa fin omgivning man kan fota i.images.google.se/images Här har ni bilder på jakriborg.Vem vill??
  • september2008

alltså killar.
    när jag kom hem igår efter att ha jobbat till 16.45, hämtat sonen på dagis och sedan åkt och handlat så ser jag att det kommit en postavi som jag ska hämta ut. det är min tiara som kommit och min kära sambo har inte sagt något.... så efter jobbet idag så ska jag hämta det. så spännande och se om det är fin eller bara skit.

• Pidis

Vad kul
    Jag har två paket att hämta idag. Wedshop och ellos
    Pratade med dem på wedshop och jag ska få postförskottet tbx.
    Har beställt blomnålar med "diamanter" på såna som fitforfight och korsagenålar.
    Ska bli spännande att göra bukett och sånt i helgen

september2008 skrev 2008-04-03 08:21:59 följande:
    alltså killar.när jag kom hem igår efter att ha jobbat till 16.45, hämtat sonen på dagis och sedan åkt och handlat så ser jag att det kommit en postavi som jag ska hämta ut. det är min tiara som kommit och min kära sambo har inte sagt något.... så efter jobbet idag så ska jag hämta det. så spännande och se om det är fin eller bara skit.
  • fitforfight

jag har bokat fotografen till efter vigseln nu ,jag vill hoppa ifrån sanddyner och sånt och det vill man ju helst inte göra innan kyrkan

Under tiden vi fotas så tänkte jag att gösterna kunde hjälpas åt att klä midsommarstången. (bara en liten) Vad tror ni om det? Dom som inte vill kan ju bara mingla å dricka skumpa

• maniha

Hmm... är ingen brud utan tvärtom.
    Men
    Halmstad Snöstorpskyrka 2008 08 23

• fitforfight

Välkommen!! Åhh vad kul med en kille som hänger här vi ska oxå gifta oss i Snöstorp. Var ska ni ha festen?

maniha skrev 2008-04-03 16:06:22 följande:
    Hmm... är ingen brud utan tvärtom. Men Halmstad Snöstorpskyrka 2008 08 23
  • september2008

det kan nog vara en toppen idé med midsommarstången.

är du inte rädd att klänningen blir smutsig?? eller ska du byta till den andra efter fotograferingen?

fitforfight skrev 2008-04-03 15:58:00 följande:
    jag har bokat fotografen till efter vigseln nu ,jag vill hoppa ifrån sanddyner och sånt och det vill man ju helst inte göra innan kyrkan Under tiden vi fotas så tänkte jag att gösterna kunde hjälpas åt att klä midsommarstången. (bara en liten) Vad tror ni om det? Dom som inte vill kan ju bara mingla å dricka skumpa
  • september2008

välkommen.
    alltid kul med lite men i tråden

maniha skrev 2008-04-03 16:06:22 följande:
    Hmm... är ingen brud utan tvärtom. Men Halmstad Snöstorpskyrka 2008 08 23
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar