• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • fitforfight

Ulvatorp: LÖSÖGONFRANSAR!!! du måste köpa lösögonfransar! Finns på HM för 40 kr ,ta dom som e långa (finns bara två sorter tror jag)
    Det är ett måste på glamourfest (och alla andra fester ) Ett ypperligt tillfälle och testa om du ska ha det på "the le wedding" . Sen måste du ha med dig egen mascara om du inte vill ha vattenfast för det är det enda jag har. Kanske ett paket hårnålar oxå. Ha,ha! det kommer bli såååå roligt ! måste fota dig å lägga upp det här

• september2008

JAAAA vil vill se foto. ett måste

du ska absolut ta med dig egen mascara då det är det värsta du kan dela med någon annan. det finns en massa äckliga bakterier i mascara. man är själv imun mot dom men hamnar dom i någon annans öron kan det bli not nice så då har vi haft hygienlektion nr 1 idag ni kan sätta in pengar på mitt konto som tack för lektionen *asgarv* hahahaha

fitforfight skrev 2008-03-28 09:36:04 följande:
    Ulvatorp: LÖSÖGONFRANSAR!!! du måste köpa lösögonfransar! Finns på HM för 40 kr ,ta dom som e långa (finns bara två sorter tror jag) Det är ett måste på glamourfest (och alla andra fester ) Ett ypperligt tillfälle och testa om du ska ha det på "the le wedding" . Sen måste du ha med dig egen mascara om du inte vill ha vattenfast för det är det enda jag har. Kanske ett paket hårnålar oxå. Ha,ha! det kommer bli såååå roligt ! måste fota dig å lägga upp det här
  • september2008

sitter och kollar på en massa fabriker i kina som gör smycken. shit vad skit det finns. nu förstår jag vart dom billiga affärerna får sina smycken ifrån

• Pidis

Hej
    Beställde på wedshop och de hade räknat ut ca 140:- Men nu står det i smset att det kostar 170:- Men får inte tag i dem Vill ju inte plocka ut det om dem ska lura mig på 30:- Det är inte pengarna i sig men sättet. Inte heller fått någon orderbekräftelse. Tycker jag är dåligt.

• fitforfight

Konstigt!! e det inte frakten då?

Pidis skrev 2008-03-28 12:58:39 följande:
    HejBeställde på wedshop och de hade räknat ut ca 140:- Men nu står det i smset att det kostar 170:- Men får inte tag i dem Vill ju inte plocka ut det om dem ska lura mig på 30:- Det är inte pengarna i sig men sättet. Inte heller fått någon orderbekräftelse. Tycker jag är dåligt.
  • Ida Halmstad

Hallojs- allt bra med flickorna idag? Idag har jag haft en slappe dag, kollat runt och läst massa om thailand :) och drömt mig bort.
    Imån ska jag till mårtensson på kvällen, det va nån visning av vårens frisyrer, det ska bli skoj och titta på lite folk!

september 2008- gud va fina smycken på den där sidan, men e det inte lite dyrt? vad ska du beställa?

• september2008

låter som en trevlig lördag

har inte bestämmt mig ännu. jag tyckte inte att det var så dyrt. men jag är ju galen i smycken. vi är ganska många som ska beställa så det blir en väldigt låg fraktkostnad. hoppas bara inte att tullen tar paketet och momsar det.

fitforfight- det är bara att säga till om du vill ha något. jag skickar nog beställningen på söndag.

Ida Halmstad skrev 2008-03-28 19:23:02 följande:

Hallojs- allt bra med flickorna idag? Idag har jag haft en slappe dag, kollat runt och läst massa om thailand :) och drömt mig bort.Imån ska jag till mårtensson på kvällen, det va nån visning av vårens frisyrer, det ska bli skoj och titta på lite folk!september 2008- gud va fina smycken på den där sidan, men e det inte lite dyrt? vad ska du beställa?
  • fitforfight

Funderade på att om du ska beställa innan måndag så hinner du väl inte få in pengar av alla i och med att det e helg?

Sen tänkte jag att du kanske vill kolla färgen på håret igen innan vi beställer,du har ju inte sett det själv.

september2008 skrev 2008-03-28 22:14:20 följande:
    låter som en trevlig lördag har inte bestämmt mig ännu. jag tyckte inte att det var så dyrt. men jag är ju galen i smycken. vi är ganska många som ska beställa så det blir en väldigt låg fraktkostnad. hoppas bara inte att tullen tar paketet och momsar det. fitforfight- det är bara att säga till om du vill ha något. jag skickar nog beställningen på söndag.Ida Halmstad skrev 2008-03-28 19:23:02 följande:
  • september2008

man kan ju hoppas att någon i alla fall har samma bank. går ju snabbt då

kolla färgen???? gjorde vi inte det i bilen ner till väla?
    vi kom ju fram till nr 16 och den utan nr. eller vill du att vi ska kolla en gång till?? jag är på i så fall

nu ska jag skicka ett mail till mig om vad jag vill ha för clips

fitforfight skrev 2008-03-28 23:29:57 följande:
    Funderade på att om du ska beställa innan måndag så hinner du väl inte få in pengar av alla i och med att det e helg? Sen tänkte jag att du kanske vill kolla färgen på håret igen innan vi beställer,du har ju inte sett det själv.
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar