• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • Wretenstam

Du fixar det galant tjejen!!
    Vi kommer att tänka på dig hela dagen. Vet du var någonstans du ska opereras? Är dt på OP? Iså fall kanske min mamma är med...ska höra med henne. Och iså fall ska jag befalla att dom tar EXTRA god hand om dig....

Kramiz!!!!

Ida Halmstad skrev 2008-04-02 10:20:33 följande:

Hej tjejer!Usch och fy nu e jag nervös inför Torsdag! Försöker att inte tänka så mycket på det men det e inte så lätt. Men det kommer säkert att gå bra och jag kommer äntligen att må bättre. Hoppas att allt är bra med er, kram
  • Wretenstam

Minnet är lite svajigt...vad var det du skulle operera? Var det ryggen eller är jag helt ute och cyklar?

• Ida Halmstad
    Ulvatorp skrev 2008-04-02 10:52:49 följande:
    Minnet är lite svajigt...vad var det du skulle operera? Var det ryggen eller är jag helt ute och cyklar?
    Jag ska opereras i Göteborg på Spinecenter heter det. Yapp ryggen, skruva ihop två diskar ..usch!
  • Wretenstam

Ha ha...lilla jag...detta minne...
    Så var det...och där jobbar inte min mamma
    Men jag ska nog ringa dit och se till att dom tar väl hand om dig...

Ida Halmstad skrev 2008-04-02 11:51:20 följande:

Jag ska opereras i Göteborg på Spinecenter heter det. Yapp ryggen, skruva ihop två diskar ..usch!
  • Pidis

Det kommer säkert att gå jätte bra.

Tänk med bröllopsplanering du kommer att kunna få gjort när du är sjukskriven sen.

Kramiz

Hej tjejer!Usch och fy nu e jag nervös inför Torsdag! Försöker att inte tänka så mycket på det men det e inte så lätt. Men det kommer säkert att gå bra och jag kommer äntligen att må bättre. Hoppas att allt är bra med er, kram
  • fitforfight

Det kommer att gå superbra!

• fitforfight

VIKTIGT MEDDELANDE !!

Jag pratade med vår fotograf idag som jag har varit och fotats hos massor med gånger innan. www.ostromfoto.com/

Jag frågade hur mycket han skulle ta för att fota secret box för oss alla och han vill bara ha 1500 kr tillsammans för alla 5 så 300 kr var.

Han lånar studio i Jakriborg som ligger strax innan malmö. Där finns även en massa fin omgivning man kan fota i.

images.google.se/images&q=jakriborg&gbv=2 Här har ni bilder på jakriborg.

Vem vill??

• september2008

det skulle jag kunna tänka mig. men måste det vara secret box??? jag skulle nog vilja ta några fina kort på mig själv med kläder på

fitforfight skrev 2008-04-02 18:47:18 följande:
    VIKTIGT MEDDELANDE !! Jag pratade med vår fotograf idag som jag har varit och fotats hos massor med gånger innan. www.ostromfoto.com/Jag frågade hur mycket han skulle ta för att fota secret box för oss alla och han vill bara ha 1500 kr tillsammans för alla 5 så 300 kr var. Han lånar studio i Jakriborg som ligger strax innan malmö. Där finns även en massa fin omgivning man kan fota i.images.google.se/images Här har ni bilder på jakriborg.Vem vill??
  • fitforfight

Det ska nog inte va nåt problem.

september2008 skrev 2008-04-02 19:58:50 följande:
    det skulle jag kunna tänka mig. men måste det vara secret box??? jag skulle nog vilja ta några fina kort på mig själv med kläder på
  • Ida Halmstad

Gud vilket bra pris för fotografering, det e jag gärna med på om jag mår bra då!!:)

Nu säger jag hej svejs på ett tag, åker imån och e nog inlagt ca
    1 v. Men sköt om er! Kramiz

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar