• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • fitforfight

Det va ju bara jag å lotta som sa vad vi tyckte,kanske bra om du ser själv oxå så du inte beställer och blir missnöjd med vårt färgval.

september2008 skrev 2008-03-28 23:36:24 följande:
    man kan ju hoppas att någon i alla fall har samma bank. går ju snabbt då kolla färgen???? gjorde vi inte det i bilen ner till väla?vi kom ju fram till nr 16 och den utan nr. eller vill du att vi ska kolla en gång till?? jag är på i så fall nu ska jag skicka ett mail till mig om vad jag vill ha för clips
  • september2008

alltså jag är nästan helt säker på att jag höll med er om vad jag skulle ha för färg. men nu blir jag lite osäker.
    när kan jag komma och kolla på hårfärgen då??

fitforfight skrev 2008-03-28 23:41:11 följande:
    Det va ju bara jag å lotta som sa vad vi tyckte,kanske bra om du ser själv oxå så du inte beställer och blir missnöjd med vårt färgval.
  • Pidis

Jaha då var detgen med stort M nämligen MÖHIPPA
    Kan nog vara säker på att syrran inte läser detta innan vi tar henne ha ha ha ha
    Killarna kommer om ca 1 timme och tar honom sen ska jag och syrran till "ge-kås" det är vad vi har bestämt i alla fall.
    Hon tror inte att hon ska få någon hippa nämligen.

Är trött som fan men kunde inte sova mer när m2b gick upp för att åka och jobba.

Ni får ha en toppen dag. Själv ska jag bli full och gå i sexbutiken, äta ribs på wild west och sjunga karaoke.

Hej och hopp socker snopp

• september2008

ha en skoj möhippedag

du får får berätta i morgon hur ni hade det

Pidis skrev 2008-03-29 06:05:47 följande:
    Jaha då var detgen med stort M nämligen MÖHIPPAKan nog vara säker på att syrran inte läser detta innan vi tar henne ha ha ha haKillarna kommer om ca 1 timme och tar honom sen ska jag och syrran till "ge-kås" det är vad vi har bestämt i alla fall.Hon tror inte att hon ska få någon hippa nämligen.Är trött som fan men kunde inte sova mer när m2b gick upp för att åka och jobba.Ni får ha en toppen dag. Själv ska jag bli full och gå i sexbutiken, äta ribs på wild west och sjunga karaoke.Hej och hopp socker snopp
  • fitforfight

så spännande!! ha det så himla roligt!! Tänk på att ta fotona i lite konstiga vinklar.

Pidis skrev 2008-03-29 06:05:47 följande:
    Jaha då var detgen med stort M nämligen MÖHIPPAKan nog vara säker på att syrran inte läser detta innan vi tar henne ha ha ha haKillarna kommer om ca 1 timme och tar honom sen ska jag och syrran till "ge-kås" det är vad vi har bestämt i alla fall.Hon tror inte att hon ska få någon hippa nämligen.Är trött som fan men kunde inte sova mer när m2b gick upp för att åka och jobba.Ni får ha en toppen dag. Själv ska jag bli full och gå i sexbutiken, äta ribs på wild west och sjunga karaoke.Hej och hopp socker snopp
  • Ida Halmstad

Godmorgon flickor, uppe med tuppen idag, grannen håller på att byta fasad på huset...så de har varit igång ett tag :)...kunde med andra ord inte sova.

Hoppas att ni alla får en trevlig dag, pidis på sin möhippa, fitforfight som stylist och ni andra flickor på festen!!! Måste få se kort sen

• september2008

ush för tidiga mornar. har varit uppe sedan 06 med enn pigg unge... idag blir det lugnt. inga planer alls. få se vad det blir till kvällen.
    kram

Ida Halmstad skrev 2008-03-29 08:48:28 följande:

Godmorgon flickor, uppe med tuppen idag, grannen håller på att byta fasad på huset...så de har varit igång ett tag :)...kunde med andra ord inte sova.Hoppas att ni alla får en trevlig dag, pidis på sin möhippa, fitforfight som stylist och ni andra flickor på festen!!! Måste få se kort sen
  • fitforfight

Todilooo!! Nu har jag en ansiktsbild på Lotta i mitt galleri

• Ida Halmstad
    fitforfight skrev 2008-03-29 18:50:14 följande:
    Todilooo!! Nu har jag en ansiktsbild på Lotta i mitt galleri
    Shit vilken snygging! Bra jobbat....
  • september2008

shit vilken snygg brud
    en läckerbit haha

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar