• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • Wretenstam

fitforfight:

förresten...glömde ju om lördag...
    Vet inte riktigt när mamma och pappa kan ta kidsen och sen tänkte jag och Conny försöka hinna med en avslappnande stund i bastun Hur lång tid behöver du?

• september2008

Ulvatorp - hänger du vid msn? för i så fall jag skicka listan med priser på håret

• fitforfight

Hmmmmm...NOT! jag ser mig själv jaga honom fram och tillbaka i mittgången på flygplanet Det får bli en flyresa på max 4 timmar för oss

september2008 skrev 2008-03-27 20:30:56 följande:
    han kan väl hänga med
    [/citat]
    Ulvatorp skrev 2008-03-27 20:48:01 följande:
    [citat]
    fitforfight:förresten...glömde ju om lördag...Vet inte riktigt när mamma och pappa kan ta kidsen och sen tänkte jag och Conny försöka hinna med en avslappnande stund i bastun Hur lång tid behöver du?
    Tjaaaaa! det ska väl inte ta så jättelång tid , max 1,5 timme. jag har värsta planerna för ditt hår det är en blond lång sönderklippt peruk inblandad
  • september2008

vad kostar frakten ang håret??

fitforfight skrev 2008-03-27 21:14:34 följande:
    Hmmmmm...NOT! jag ser mig själv jaga honom fram och tillbaka i mittgången på flygplanet Det får bli en flyresa på max 4 timmar för oss
    Tjaaaaa! det ska väl inte ta så jättelång tid , max 1,5 timme. jag har värsta planerna för ditt hår det är en blond lång sönderklippt peruk inblandad
  • fitforfight

Hmmmm...vet inte riktigt! Tror Paula sa typ 200 kr ,men jag tänkte att vi kunde bestämma vad vi vill ha och sen fråga om hur mycket frakten blir. Jag ska beställa i vilket fall som helst för det är bra mycket billigare än här hemma.

september2008 skrev 2008-03-27 21:23:07 följande:
    vad kostar frakten ang håret??
  • september2008

ja jag är på villket fall som. ville bara kolla om du går online på msn så kan du få chatta med mig och lotta

• Wretenstam

shit...spännande!!!
    Jag är såååå nyfiken!! Jag återkommer om tiden typ i morgon..

fitforfight skrev 2008-03-27 21:14:34 följande:
  • Wretenstam

Vad sa vi? vad tyckte du? Skulle jag beställa ett set och några slingor upp till?

fitforfight skrev 2008-03-27 21:39:47 följande:
    Hmmmm...vet inte riktigt! Tror Paula sa typ 200 kr ,men jag tänkte att vi kunde bestämma vad vi vill ha och sen fråga om hur mycket frakten blir. Jag ska beställa i vilket fall som helst för det är bra mycket billigare än här hemma.
  • Wretenstam

Fasen...stämmer verkligen priserna som jag räknat ut? Känns så lite...
    jag har valt att beställa 22''
    Ett sett á 45 dollar
    och typ 20 slingor det blir i runda slängar typ 350 kr...
    Fick för mig att du sa att bara setet skulle gå på 400kr...

är jag ute och cyklar?

• Wretenstam

problematiken är löst....den mänskliga faktorn, jag i detta fallet kan inte räkna....Ha ha

jag glömde gånga några siffror på vägen...

Jag har nu bestämt mig...
    och jag ska ha:

ett set på 22''
    och 10 slingor på 22''

färgnummerna jag ska ha är 4 & 27, den mörka ska vara på setet och den ljusa på slingorna...

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar