• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • fitforfight

Ja det e ju en del! tack för receptet!! har inte orkat läsa hela ,jag tappade bort mig redan vid bunke 3

Ska läsa i lugn och ro när Tinny kommer hem.

För övrigt har jag varit och satt in en kopparspiral idag,det gjorde sjukt ont att sätta dit den och nu känns det som mensvärk ungefär. Förra gången låg jag i fosterställningen en hel dag för att det gjorde så ont

september2008 skrev 2008-03-26 13:49:03 följande:
    Ja det är ju en ganska stor skillnad.men skönt att det är på det hållet och inte tvärt om.
  • Ida Halmstad

Har precis kollat på världen sämsta film....step up 2 the streets....den va så dålig så kan inte ens jämföra med nåt *asgarv* !!! inget att rekommendera iaf

• september2008

om du vill ha tips på bra serier att ladda ner så säg bara till.
    har även en massa filmer hemma om du skulle vilja låna nu inför din operation man blir ju lätt lite trött i huvudet av att titta på days of our life och liknande hahahaha

Ida Halmstad skrev 2008-03-26 14:45:59 följande:

Har precis kollat på världen sämsta film....step up 2 the streets....den va så dålig så kan inte ens jämföra med nåt *asgarv* !!! inget att rekommendera iaf
  • september2008

det var så lite så.

det lät inte kul att sätta in en sådan.
    men det låter lite som när jag har ägglossning. ändan sedan henry kom ut så har jag mer värk av ägglossningen än mensvärken. mycket konstigt och jobbigt.

fitforfight skrev 2008-03-26 14:23:28 följande:
    Ja det e ju en del! tack för receptet!! har inte orkat läsa hela ,jag tappade bort mig redan vid bunke 3 Ska läsa i lugn och ro när Tinny kommer hem.För övrigt har jag varit och satt in en kopparspiral idag,det gjorde sjukt ont att sätta dit den och nu känns det som mensvärk ungefär. Förra gången låg jag i fosterställningen en hel dag för att det gjorde så ont
  • fitforfight

Kolla på virgin suicide så ska du få se att det finns sämre filmer Det kan inte finnas nåt som e sämre än den

Jag vill se 27 Dresses!! är det inte dax att vi går på bio?

Ida Halmstad skrev 2008-03-26 14:45:59 följande:

• Ida Halmstad

fitforfight- såg den filmen igår, det va inte heller så mycket att ha..en tjejfilm som va lite underhållande!

• september2008

jag vill se den. har försökt hitta en bra version men har inte hittat någon ännu.
    men jag skulle kunna tänka mig att hålla mig för att i stället gå på bio.

fitforfight skrev 2008-03-26 15:01:24 följande:
    Kolla på virgin suicide så ska du få se att det finns sämre filmer Det kan inte finnas nåt som e sämre än den Jag vill se 27 Dresses!! är det inte dax att vi går på bio?Ida Halmstad skrev 2008-03-26 14:45:59 följande:
  • Pidis

Ida: Jag har ca 7-800 filmer hemma så det är bara att komma och låna.

• Ida Halmstad

Va ni e söta och underbara tjejer. Ja jag lär ju få tid att glo på film :) !!

• Ida Halmstad

har börjat titta runt lite på bröllopsresa, de e inte klokt vad de höjer priserna under jul...helt galet!!! Om man åker runt 15 dec och är borta två veckor kan det skilja 10.000 på en jäkla resa än om man åker ibörjan av december.

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar