• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • september2008

jag försöker fixa det genom att hela tiden köpa trisslotter är för feg för att råna en bank *ler*

ang tårta. grädde är ju bra för det är ju inte så sött. iceing är snyggt, annorlunda men väldigt sött. vi hade pannkakstårta när henry fyllde 1 år. det var väldigt uppskattat. blanda bara frusna hallon och jordgubbar med grädde så blir det nästan som glass perfekt att ha mellan pannkakorna.
    om inte så delar jag gärna med mig av mitt recept på min goda tårta

förresten. är du offline på msn? ska bara fika nu men om du har tid får du gärna gå online kring 9.

fitforfight skrev 2008-03-25 08:56:46 följande:
    Pidis: Jättefina inbjudningar!! och smart det med infobladet och halsbandet sen!!! LOVELY!!! ska du ha dom öronhängena som hör till eller ska du ha dom andra?Ulvatorp : Gött att dom e färdiga! Jag har inte heller några pengar;-( har till och med börjat ta på barnbidraget som vi vanligtvis sparar. Har försökt ringa FK hela morgonen för jag vill ändra antal dagar att ta ut denna månaden ,men det går inte komma fram ;-( Jag ska få min semesterersättning ifrån jobbet denna månaden men det går direkt in på bröllopskontot.Jag har ingen aning om hur mycket det e dock för jag jobbade inte så mycket sista 9 månaderna. Va sjukskriven typ jämt.September: Jag vill ha 25000 i månaden i 25 år !! hur ska vi fixa det?Jag ska baka tårta på söndag för linus fyller år på måndag.(vi har kalaset på söndag) Jag vet inte om jag ska göra nån fin täckt tårta eller bara slänga på lite grädde. Han fattar ju ändå inget
  • Pidis

Tack är väldigt nöjd med inbjudningarna. Synd bara att jag måste vänta så länge innan jag kan göra klart alla. Vågar inte göra det innan jag fått op datum.
    Har inte bestämt mig ännu för vilka öronhängen får väl testa och se.

fitforfight skrev 2008-03-25 08:56:46 följande:
    Pidis: Jättefina inbjudningar!! och smart det med infobladet och halsbandet sen!!! LOVELY!!! ska du ha dom öronhängena som hör till eller ska du ha dom andra?Ulvatorp : Gött att dom e färdiga! Jag har inte heller några pengar;-( har till och med börjat ta på barnbidraget som vi vanligtvis sparar. Har försökt ringa FK hela morgonen för jag vill ändra antal dagar att ta ut denna månaden ,men det går inte komma fram ;-( Jag ska få min semesterersättning ifrån jobbet denna månaden men det går direkt in på bröllopskontot.Jag har ingen aning om hur mycket det e dock för jag jobbade inte så mycket sista 9 månaderna. Va sjukskriven typ jämt.September: Jag vill ha 25000 i månaden i 25 år !! hur ska vi fixa det?Jag ska baka tårta på söndag för linus fyller år på måndag.(vi har kalaset på söndag) Jag vet inte om jag ska göra nån fin täckt tårta eller bara slänga på lite grädde. Han fattar ju ändå inget
  • Pidis

Vet ni vad jag fick i mitt påskägg??
    Jo 20 triss lotter.
    Jag vann 275:- samanlagt på 6 lotter.
    Inte helt fel *ler*

• september2008

så skoj. vad ska du göra för vinsten?

Pidis skrev 2008-03-25 12:15:47 följande:
    Vet ni vad jag fick i mitt påskägg??Jo 20 triss lotter.Jag vann 275:- samanlagt på 6 lotter.Inte helt fel *ler*
  • Pidis

Vet inte riktigt Kanske köpa nya lotter *ler*
    Som sagt om man inte köper så kan man ju inte vinna de där 25 000:- i 25 år

september2008 skrev 2008-03-25 12:37:45 följande:
    så skoj. vad ska du göra för vinsten?
  • september2008

PRECIS

Pidis skrev 2008-03-25 12:44:05 följande:
    Vet inte riktigt Kanske köpa nya lotter *ler*Som sagt om man inte köper så kan man ju inte vinna de där 25 000:- i 25 år
  • Ida Halmstad

Halloj tjejer!

Fick idag ett stort paket på posten, min beställning hade tydligen kommit fram. Bild finns i galleriet. Beställde bubblor och ris. Det syns inte så bra på bilden men riset är format som hjärtan , super fina. Jag har satt på guldband på bubblorna.

Hoppas att ni alla mår bra.

Jag har lagt in lite annonser på tradera, ska se om det är nån som nappar på sånt inte jag behöver längre. Man kanske kan tjäna en lite slant iaf!!!!

Pidis. fick svar från wedshop. De har gjort nån uppgradering därför det inte fungerade, men det ska funka nu sa dem annars skulle vi höra av oss igen. jag ska testa nu iaf !! Kram Kram

• Ida Halmstad

Pidis- nu funkar det att registrera sig :)

• september2008

kul med paket.
    jo man ser att det är hjärtan. mycket sött. vad är det gjort av?

Ida Halmstad skrev 2008-03-25 14:23:27 följande:

Halloj tjejer!Fick idag ett stort paket på posten, min beställning hade tydligen kommit fram. Bild finns i galleriet. Beställde bubblor och ris. Det syns inte så bra på bilden men riset är format som hjärtan , super fina. Jag har satt på guldband på bubblorna.Hoppas att ni alla mår bra.Jag har lagt in lite annonser på tradera, ska se om det är nån som nappar på sånt inte jag behöver längre. Man kanske kan tjäna en lite slant iaf!!!!Pidis. fick svar från wedshop. De har gjort nån uppgradering därför det inte fungerade, men det ska funka nu sa dem annars skulle vi höra av oss igen. jag ska testa nu iaf !! Kram Kram
  • Ida Halmstad
    september2008 skrev 2008-03-25 15:17:48 följande:
    kul med paket.jo man ser att det är hjärtan. mycket sött. vad är det gjort av?Ida Halmstad skrev 2008-03-25 14:23:27 följande:
    Tror det är nått sockermaterial, luktar som godis iaf och e fågelvänligt :)!
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar