• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • Pidis

Japp lovar att beställa innan.
    Vi ska bara komma fram till var och hur många vi ska bjuda så att jag beställer hem rätt antal.
    Ida Halmstad skrev 2008-03-17 20:15:47 följande:

Pidis- nej jag har inte brått!!! Beställ när du vill...bara innan dec :) !!!!Jag håller er uppdaterade hur det går, läggs in i gbg v 14 och blir kvar där i ca 1 v....sen får vi se vad som händer! vill iaf me till danmark om jag mår hyfsat!
  • Oktober08

Vilken bra tråd jag har hittat!

Är en Halmstadtjej som ska gifta mig i oktober. Det bestämde vi helt plötsligt i helgen efter snart 4 år tillsammans. Det blir bara ett mindre bröllop för våra familjer. Ringde (redan!) idag och bokade borglig vigsel. Kan inte fatta att det ska hända!

Är det någon av er som vet något bra ställe med catering? Det är en hel djungel därute! Vi kommer nog att ha festen hemma.

• Pidis

Nu har jag köpt en slöja typ
    Ringde på en annons från köp och sälj.
    Hon bor i skövde så sa jag att hon kan skicka den till Falkenberg men då har hon en syster som bpr här och ska till henne i helgen så hennes syster tar med den därifrån Så slipper jag frakten. Hur bra var inte det då?
    www.brollopstorget.se/Annonser/&picture_nr=1

• Pidis

Hej och välkommen
    Kul med nya "ansikten"

Dålig på det med catering men de andra kanske vet.

Oktober08 skrev 2008-03-18 13:05:15 följande:
    Vilken bra tråd jag har hittat! Är en Halmstadtjej som ska gifta mig i oktober. Det bestämde vi helt plötsligt i helgen efter snart 4 år tillsammans. Det blir bara ett mindre bröllop för våra familjer. Ringde (redan!) idag och bokade borglig vigsel. Kan inte fatta att det ska hända! Är det någon av er som vet något bra ställe med catering? Det är en hel djungel därute! Vi kommer nog att ha festen hemma.
  • Ida Halmstad

Usch börjar nog bli sjuk, känner mig helt virrig och e helt varm...tycker lite synd om mig själv!!
    Hoppas att ni alla mår bra. kram kram

• Ida Halmstad

fasen det fungerar inte idag heller att registrera sig på wedshop....! skit!

• Pidis

Ja jag har försökt flera gånger. Bara skit
    Ida Halmstad skrev 2008-03-18 17:13:31 följande:

fasen det fungerar inte idag heller att registrera sig på wedshop....! skit!
  • Pidis

Jag tycker också lite synd om dig
    Ida Halmstad skrev 2008-03-18 17:01:34 följande:

Usch börjar nog bli sjuk, känner mig helt virrig och e helt varm...tycker lite synd om mig själv!!Hoppas att ni alla mår bra. kram kram
  • september2008

ser ut lite som min fast min har två vita band
    mycket fin

Pidis skrev 2008-03-18 13:05:30 följande:
    Nu har jag köpt en slöja typRingde på en annons från köp och sälj.Hon bor i skövde så sa jag att hon kan skicka den till Falkenberg men då har hon en syster som bpr här och ska till henne i helgen så hennes syster tar med den därifrån Så slipper jag frakten. Hur bra var inte det då?www.brollopstorget.se/Annonser/&picture_nr=1
  • september2008

hej och välkommen
    alltid kul med flera personer här i tråden.
    Ang catering så vet jag tyvärr inte mycket. vi ska nog fixa maten själva. Ulvatorp och ida halmstad ska beställa mat så dom vet nog lite mera

Oktober08 skrev 2008-03-18 13:05:15 följande:
    Vilken bra tråd jag har hittat! Är en Halmstadtjej som ska gifta mig i oktober. Det bestämde vi helt plötsligt i helgen efter snart 4 år tillsammans. Det blir bara ett mindre bröllop för våra familjer. Ringde (redan!) idag och bokade borglig vigsel. Kan inte fatta att det ska hända! Är det någon av er som vet något bra ställe med catering? Det är en hel djungel därute! Vi kommer nog att ha festen hemma.
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar