• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • Ida Halmstad

Fitforfight- super fint, kommer ju bli hur bra som helst!!

Jaha vad händer annars, här e det lugnt. Inte hänt mycket i helgen och nu e den snart slut !!! Fy va fort det går.

Hoppas att ni alla mår bra// kram

• fitforfight

Jag har varit på kalas, min brors dotter fyller år. Är helt slut efter gårdagen schlagerparty

• september2008

shit vilket väder man vaknade till i morse

• Pidis

Tack
    Hittade skorna i danmark i en affär i ett varuhus utanför Köpenhamn. De kostade typ 200:- paret

Ulvatorp skrev 2008-03-16 08:54:33 följande:
    Pidis:Det var jättefint alltsammans!! Nu blev jag lite sugen på att göra buketten själv i alla fall...*kli i fingrarna*Var hittade du skorna och vad kostade dom?
  • Pidis

Guuuuuuuuud vad fint.
    Det var ju inte så svårt eller hur?
    Var har du hittat dropparna i rosorna??
    Hur många har du i buketten??

fitforfight skrev 2008-03-16 11:43:43 följande:
    Min underbara mamma vai helsingör igå och köpte hem rosor till mig så nu har jag pysslat !KOLLA MITT GALLERI! har gjort test på bordsdekorationen och buketten.
  • fitforfight

Vilket jävla skit väder!!!

det är 19 st rosor i buketten (hade oxå sönder en
    Stenarna har jag köpt på www.wedshop.se

Jag har enväldigt bestämt att nästa gång va ska leka så ska vi åka till Helsingör jag har inte varit där på flera år

Pidis skrev 2008-03-17 09:11:15 följande:
    Guuuuuuuuud vad fint.Det var ju inte så svårt eller hur?Var har du hittat dropparna i rosorna??Hur många har du i buketten??
  • Pidis

Tycker jag låter toppen.
    Det är väldigt mysigt där. Gå och strosa, dricka en öl och ha det gött

fitforfight skrev 2008-03-17 09:17:22 följande:
    Vilket jävla skit väder!!!det är 19 st rosor i buketten (hade oxå sönder en Stenarna har jag köpt på www.wedshop.seJag har enväldigt bestämt att nästa gång va ska leka så ska vi åka till Helsingör jag har inte varit där på flera år
  • september2008

hihi jag fick precis en fråga från min sambos kusin om vi inte skulle åka ner till helsingör någon helg framöver

Vilket jävla skit väder!!!det är 19 st rosor i buketten (hade oxå sönder en Stenarna har jag köpt på www.wedshop.seJag har enväldigt bestämt att nästa gång va ska leka så ska vi åka till Helsingör jag har inte varit där på flera år
  • Pidis

hur får man fast dem i blomman??

• fitforfight

Det kan dom glömma för du ska åka med oss

september2008 skrev 2008-03-17 09:29:52 följande:
    hihi jag fick precis en fråga från min sambos kusin om vi inte skulle åka ner till helsingör någon helg framöver
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar