• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • fitforfight

på Eurostop jämte apoteket.

september2008 skrev 2008-03-14 08:42:16 följande:
    nej vi har ju inte riktigt samma smak vart ligger albrecks någonstanns?? måste ju kolla in den
  • Wretenstam

Klänningarna var verkligen hur söta som helst!! Vi hade tänkt att beställa från kina till näbbarna men nu blir jag lite sugen på dom här! Vad kostade dom? Våra näbbar är 5 & 8 tror du det finns i deras storlek?

helenaoandreas skrev 2008-03-12 22:18:56 följande:
    hello girls. har idag köpt klänningarna till mina näbbar. köpte dem på hm, superfina har bild på dem i mitt galleri fast mina var snäppet längre, inte knä korta. tror dem kommer bli supersöta i rosa spetsklänningar :)
  • Wretenstam
    Jag längtar!! Ska bli så jävlar kul!!!
    Kunde jag förresten låna den där korsetten och tröjan till glamfesten den 29:e?
    fitforfight skrev 2008-03-13 08:30:46 följande:
    pidis: jag ska ocå ha tröjor eller rättare sagt tank tops. Med Bride to be och bridesmaid. Jag ska köpa bling,bling text på ebay som man bara stryker på September 2008: tack så mycket för erbjudandet om dom vita byxorna ,men jag hittade precis såna som jag ville ha igår så jag slog till. Jag köpte bh inlägg igår på twilfit som är av skumgummi. love it!! mina tomma hängiga bröst är ett minne blott!! Jag har även free bra hemma i silikon som jag hade tänkt ha ,men dessa var så mycket bättre.Ulvatorp: Har hittat massa porriga outfits när jag rotade runt ibland mina kläder i källaren,fotona kommer bli sååååå fina! längtar!Helenaoandreas: Jättesöta klänningar !
  • Wretenstam

Hej tjejen!
    Ja dom där downsen kommer när man minst vill det...jag kämpar själv febrilt för att inte fastna i spiralen. Men du vet ju att vi finns här om du behöver prata, på eller utanför nätet .
    Skickar en bunt med stärkande kramar!

Ida Halmstad skrev 2008-03-13 16:11:55 följande:

Hello girls!Hoppas att allt e bra med er ...här e det väl ok...vet inte riktigt vad det e men allt känns lite jobbigt just nu...på jobbet, här hemma...ja allt!!! Men man har väl lite depp perioder ibland. Dock blir man alltid glad av att titta in här!September2008- gud va roligt att ha beställt klänning, när får du den??? Då måste man ju få titta. Hade gärna följt me te malmö men det e fullt upp nu innan operationen.Stor kram till er alla
  • Wretenstam

Jag har själv lite panik över ringen....den vi hittade på väla känner jag är för dyr, vill inte lägga en förmögenhet på en ring. Vad har ni/tänker ni lägga på en ring?

• september2008

Ja min kommer ju att kosta 800 dollar utan tull, skatt och moms. jag känner nog tvärtom som du. jag vill gärna lägga lite mera pengar och köpa något som jag verkligen vill ha. ska jag ha ringen på fingret resten av livet

Ulvatorp skrev 2008-03-14 11:10:43 följande:
    Jag har själv lite panik över ringen....den vi hittade på väla känner jag är för dyr, vill inte lägga en förmögenhet på en ring. Vad har ni/tänker ni lägga på en ring?
  • september2008

måste ju berätta en skoj grej. min sambo är lite av radiostyrd galning. han älskar allt som går på batteri och flyger. nu har ha blivit medlem i en flygarklubb i halmstad och då passade han på att ge mig och henry ett familjemedlemskap. fick ett mail igår om mina inloggningsuppgifter. det som var det roliga var att i mina kontaktuppgifter stod det inte jennie olsson utan jennie oxelborn. så detta var alltså mitt första mail med det efternamn som jag lite senare ska heta. kändes lite underligt hahahahahaha

• fitforfight

max 3000 vill jag lägga ! jag hittade en sida igår som jag skulle skicka till dig med massor av såna ringar du vill ha ,men nu hittar jag inte den igen!! ska leta lite

Ulvatorp skrev 2008-03-14 11:10:43 följande:
  • Pidis

Fitforfight: Köpte du dem där formarna som du ska göra socker i??
    såg en som hade gjort det Det var ju jätte fint
    Blev liksom sugen på att ha det också.

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar