• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • september2008

pidis- ang klänning. jag måste ju bara rekomendera dig att vilken klänning du än beställer så ta en med snörning. det gör susen för figuren och kan hjälpa till att trimma upp det sista som du inte själv får bort. den ena klänningen som jag prövade hade snörning och när hon snörat den så hade jag en helt annan figur. jag såg riktigt snygg ut den kostade 7400 kr så det var alldeles för mycket för våran budget. jag förstår priset då den sys unik för varje brud. men det finns ju andra modeller.
    men vad du än gör beställ en med snörning. du kommer att bli såååå fin

• fitforfight

Håller med! snörning is da shit!!

september2008 skrev 2008-03-13 13:00:38 följande:
    pidis- ang klänning. jag måste ju bara rekomendera dig att vilken klänning du än beställer så ta en med snörning. det gör susen för figuren och kan hjälpa till att trimma upp det sista som du inte själv får bort. den ena klänningen som jag prövade hade snörning och när hon snörat den så hade jag en helt annan figur. jag såg riktigt snygg ut den kostade 7400 kr så det var alldeles för mycket för våran budget. jag förstår priset då den sys unik för varje brud. men det finns ju andra modeller.men vad du än gör beställ en med snörning. du kommer att bli såååå fin
  • september2008

funderar på att avnjuta en biovisning kväll

• Ida Halmstad

Hello girls!

Hoppas att allt e bra med er ...här e det väl ok...vet inte riktigt vad det e men allt känns lite jobbigt just nu...på jobbet, här hemma...ja allt!!! Men man har väl lite depp perioder ibland. Dock blir man alltid glad av att titta in här!

September2008- gud va roligt att ha beställt klänning, när får du den??? Då måste man ju få titta. Hade gärna följt me te malmö men det e fullt upp nu innan operationen.

Stor kram till er alla

• september2008

jag tror nog att vi alla är lite smådeppade. tror det har med att vi längtar efter solen och våra bröllop

jag kan förstå att du har fullt upp
    jag får klänningen efter att jag varit nere hos dom i augusti och provat och förhoppningsvis sytt in den lite. så jag kommer inte att ha min klänning så mycket i förväg. får nöja mig med min slöja

Ida Halmstad skrev 2008-03-13 16:11:55 följande:

Hello girls!Hoppas att allt e bra med er ...här e det väl ok...vet inte riktigt vad det e men allt känns lite jobbigt just nu...på jobbet, här hemma...ja allt!!! Men man har väl lite depp perioder ibland. Dock blir man alltid glad av att titta in här!September2008- gud va roligt att ha beställt klänning, när får du den??? Då måste man ju få titta. Hade gärna följt me te malmö men det e fullt upp nu innan operationen.Stor kram till er alla
  • fitforfight

PANIK!!!!

Jag va och skulle köpa min ring idag ,men då visar det sig att det inte går att gravera i SKITEN!!! stenarna tar för mycket plats.

Måste hitta en ny ring och det finns ingen anna jag vill ha till rimligt pris ;-(

• september2008

vad är det för ring?

fitforfight skrev 2008-03-13 19:43:10 följande:
    PANIK!!!!Jag va och skulle köpa min ring idag ,men då visar det sig att det inte går att gravera i SKITEN!!! stenarna tar för mycket plats.Måste hitta en ny ring och det finns ingen anna jag vill ha till rimligt pris ;-(
  • fitforfight

Dn jag visade på albreckts som är en rad rött guld sen en rad diamanter och sen en tun rad vitt guld.

september2008 skrev 2008-03-13 20:01:03 följande:
    vad är det för ring?
  • Pidis

Fan vad surt
    Det är ju inte bra.
    Håller tummarna för att du hittar en annan.
    Du får ge dig ut på jakt imorogn.

fitforfight skrev 2008-03-13 19:43:10 följande:
    PANIK!!!!Jag va och skulle köpa min ring idag ,men då visar det sig att det inte går att gravera i SKITEN!!! stenarna tar för mycket plats.Måste hitta en ny ring och det finns ingen anna jag vill ha till rimligt pris ;-(
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar