• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • september2008

vi finns ju här för dig så ut med allt
    ja det är verkligen tråkigt när man bjuder till och inte får något tillbaka. vet precis hur det är med vänner som beter sig så. vi har bjudit hem hur många som hellst men aldrig blivit bjudna tillbaka. det hela slutade med att varje gång vi skulle bjuda hem folk på fest så såg vi till att antingen fick folk ta med eget eller så delade vi på kostnaden. jag har inga problem att bjuda men när man aldrig får något tillbaka så blir man bara så ledsen.
    vad det som du skrivit så låter det ju nästan som om hans tjej inte vill umgås med er och att din bror inte vågar säga som det är. men det är bara ren spekulation från min sida.
    så då blir det bara föräldrarna i kväll då?

Ulvatorp skrev 2008-03-14 13:12:40 följande:
    Måste få skriva av mig lite...Precis bjudit hem mina föräldrar och min bror och hans sambo för att vi nästan aldrig ses längre. Dom har också barn och vi tänkte att vi kunde bjuda på lite kvällsmat och att var och en åker när den vill no strings attached... Mina föräldrar kommer. Men min bror ringde precis och tackade nej...Dom ska ha gäster i morgon och hade lite att fixa med. Till saken hör att det var min brors tjejs bror och hans fru med barn som var ditbjudna. Vi har aldrig blivit ditbjudna, dom bjuder däremot dit dom titt som tätt... Det är alltid jag som ringer min bror och när jag ringer säger han ALLTID, satt precis och hade tänkt ringa dig...yeh right! Vet inte hur många gånger jag sagt att jag inte ska ringa utan att han får ringa...men det slutar alltid med att jag ringer ändå...blir så ledsen!Verkar bara som det är jag som vill hålla ihop familjen...Men nu är det fanimej slut på det!!!!!!!!!!!!!Puh...flåt tjejer, var bara tvungen är så arg, ledsen och besviken just nu...
  • fitforfight

Jag ska gå ner å rota i källaren så det verkligen finns där

DEt skulle va glamour va ? inget spec årtal?

Ulvatorp skrev 2008-03-14 11:06:20 följande:
    Jag längtar!! Ska bli så jävlar kul!!!Kunde jag förresten låna den där korsetten och tröjan till glamfesten den 29:e?
  • fitforfight

ulvatorp : Ska det va en rolig ha,ha outfit eller ska du vara seriöst skitsnygg?

• Ida Halmstad

Hallojs

Gud va skönt med helg, ska bara mys pysa hela helgen, inga planer så det ska bli super skönt. Vi tänkte ta en hotell frukost imån å lyxa till det lite...det känns som att vi behöver rå om varann lite! Hoppas att allt e bra med er alla. Ha en super härlig Fredag! Kram Kram

• september2008

så nice med hotellfrukost. villket hotell ska ni till? blir lite avis
    det är alldrig fel att lyxa lite

Ida Halmstad skrev 2008-03-14 19:00:38 följande:

HallojsGud va skönt med helg, ska bara mys pysa hela helgen, inga planer så det ska bli super skönt. Vi tänkte ta en hotell frukost imån å lyxa till det lite...det känns som att vi behöver rå om varann lite! Hoppas att allt e bra med er alla. Ha en super härlig Fredag! Kram Kram
  • Wretenstam

A va fasen...jag vill ju vara skitsnygg klart fast det blir ju väldigt mkt make up och peruker och annat så jag tar vad du hittar som du själv tycker ärcoolt...
    Japp schlager glamour inget spec. årtal...

fitforfight skrev 2008-03-14 17:19:42 följande:
    ulvatorp : Ska det va en rolig ha,ha outfit eller ska du vara seriöst skitsnygg?
  • Pidis

Nya bilder i mitt galleri
    Mina nya skor.

Samt att jag försökte binda en bukett idag. Vad tycker ni??

• september2008

fina skor. söt bukett. den blev ju jättefin.
    tiaran/kronan är jättefin

Pidis skrev 2008-03-14 20:39:15 följande:
    Nya bilder i mitt galleriMina nya skor.Samt att jag försökte binda en bukett idag. Vad tycker ni??
  • september2008

fitforfight-fasiken nu kom jag ju på att jag skulle kolla in tiaran på eurostop idag. typiskt vimsiga jag.

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar