• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • fitforfight

jag frågade Tinny idag vad vi ska heta i efternamn och förväntade med en het disskution istället säger han
    - Jag kan byta namn det e lugnt!

Så himla bra för jag vill verkligen inte byta.

• september2008

skönt att det gick lugnt och sansat ännu bättre när man får som man vill

fitforfight skrev 2008-03-17 19:08:40 följande:
    jag frågade Tinny idag vad vi ska heta i efternamn och förväntade med en het disskution istället säger han - Jag kan byta namn det e lugnt!Så himla bra för jag vill verkligen inte byta.
  • september2008

du får hålla oss uppdaterad sedan hur du mår
    hoppas verkligen att du inte behöver må så dåligt efter operationen än absolut måste om du hänger med på vad jag menat

Ida Halmstad skrev 2008-03-17 18:49:14 följande:

HallojÅ va roligt med Danmark. Jag följer jätte gärna med om jag orkar, vet inte hur jag mår då pga operationen. Så jag får meddela längre fram.Pidis- Har du beställt från den där sidan än ???
  • Pidis

Nej det har jag inte.
    Har du bråttom med dem??
    Tänkte vänta till nästa lön eftersom det är så mycket nu som ska ut.

Ida Halmstad skrev 2008-03-17 18:49:14 följande:

HallojÅ va roligt med Danmark. Jag följer jätte gärna med om jag orkar, vet inte hur jag mår då pga operationen. Så jag får meddela längre fram.Pidis- Har du beställt från den där sidan än ???
  • Pidis

Jag kan inte handla på den sidan.
    Försökt registrera mig 6-7 gånger idag.
    Något knep

fitforfight skrev 2008-03-17 09:17:22 följande:
    Vilket jävla skit väder!!!det är 19 st rosor i buketten (hade oxå sönder en Stenarna har jag köpt på www.wedshop.seJag har enväldigt bestämt att nästa gång va ska leka så ska vi åka till Helsingör jag har inte varit där på flera år
  • september2008

pidis vad hette sidan som ni skulle beställa ifrån?

• Ida Halmstad

Pidis- nej jag har inte brått!!! Beställ när du vill...bara innan dec :) !!!!

Jag håller er uppdaterade hur det går, läggs in i gbg v 14 och blir kvar där i ca 1 v....sen får vi se vad som händer! vill iaf me till danmark om jag mår hyfsat!

• Ida Halmstad

Jag tänkte också beställa från wed shop nu men det funkar inte att registrera sig...Hmmmm!!!

• september2008

nu har jag lagt in mina beställningar från
    www.wherebridesgo.com och www.annabellagio.com
    frakten blev ganska dyr men jag orkar inte bry mig. jag har hittat något jag gillar och dollarn är nu billig och det kanske lönar sig lite ändå. kommer att få mina grejer om en månad förhoppningsvis. valde att ta den billigaste frakten. behöver ingen dyr och snabb frakt
    skulle ha beställt min ring men men jag har inte min exakta ringstorlek. gav henne diametern på ringen men hon ville ha en storlek

• fitforfight

Det va inga problen när jag reggade mig ,kanske nåt fel just nu bara.

Pidis skrev 2008-03-17 19:51:15 följande:
    Jag kan inte handla på den sidan.Försökt registrera mig 6-7 gånger idag.Något knep
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar