• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • Ida Halmstad

Hallojs flickor

Måste fråga,är det nån av er som beställt från Romance, jag gjorde en beställning men jag fick ingen bekräftelse eller nått till min mail, slutsteget i beställningen va lite konstig. Har inte en aning om beställningen kommit iväg !

Hoppas alla mår bra och att er Påsk blir härlig. Här blir det lugnt, ska vara ledig ända fram till min operation den 3 april, skönt !

• september2008

nopp ingen beställning.
    låter mysko. ring eller maila dom.

skönt att vara ledig. även om det är för din operation.

Ida Halmstad skrev 2008-03-21 10:30:42 följande:

Hallojs flickorMåste fråga,är det nån av er som beställt från Romance, jag gjorde en beställning men jag fick ingen bekräftelse eller nått till min mail, slutsteget i beställningen va lite konstig. Har inte en aning om beställningen kommit iväg !Hoppas alla mår bra och att er Påsk blir härlig. Här blir det lugnt, ska vara ledig ända fram till min operation den 3 april, skönt !
  • Pidis

Fitforfight: Sitter med inbjudningarna och gör lite tester. Tänkte kolla om man kan skriva ida & Andre ovanför hjärtat och inte bara initialerna??
    Tänkte ha den med initialerna i festhäftet, bröllopshäftet och tack korten men i inbjudan ser man ju inte vilka det är med bara initialerna. Förstår du hur jag tänker? ha ha ha

Säg till om du inte vill.
    Känner mig lite tjatig nämligen

Glad påsk

• Ida Halmstad

Glad Påsi alla sötisar!!

Pidis- tack för ditt mess, va det meningen att det skulle komma halv 5 imorse :) ?? Lite yrvaken!

• september2008

Glad Påsk på er.
    ida tack för kycklingen. henry gillade den väldigt mycket.

• Pidis

Hej Nej förlåt men jag skickade den inte kl 5 på morgonen skickade den på kvällen
    Ida Halmstad skrev 2008-03-22 08:39:47 följande:

Glad Påsi alla sötisar!!Pidis- tack för ditt mess, va det meningen att det skulle komma halv 5 imorse :) ?? Lite yrvaken!
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar