• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • september2008

stackars dig. inte kul att vara sjuk. speciellt inte nu när det kommer enn lång ledig helg
    kram till dig

Ida Halmstad skrev 2008-03-18 17:01:34 följande:

Usch börjar nog bli sjuk, känner mig helt virrig och e helt varm...tycker lite synd om mig själv!!Hoppas att ni alla mår bra. kram kram
  • Ida Halmstad

Fitforfight- såg din lillebror i tidningen idag...en riktig kändis :) !!!

Oktober08- vi ska tyvärr inte ha catering utan maten är från det stället där vi ska ha festen. De har inte catering. Men har inte wallins salonger catering??

• Ida Halmstad

Pidis- jag har skickat iväg ett mail till wedshop med frågan om varför reg inte funkar, få se om de svarar !!!

• Pidis

Ja vad bra
    Meddela mig så fort du får veta vad som pågår

Ida Halmstad skrev 2008-03-18 19:25:30 följande:

Pidis- jag har skickat iväg ett mail till wedshop med frågan om varför reg inte funkar, få se om de svarar !!!
  • Pidis

Godmorgon tjejer Då var man först ut idag.
    Har hunnit med massa nu på morgonen
    Ska fixa syrrans kyrk häften samt ett litet sånghäfte. Varit och köpt papper. Rosa blev det *ler*
    Sen har jag handlat efterrätts ingredienser för imorgon då vi ska ha mys med familjen. Äta gott och bada tunna.
    Och nu på jobbet redo för att hugga in i allt som ska göras.
    Puh ska väl pusta ut lite först ha ha ha

Ha en bäst dag

• september2008

jag hoppas för din skull att du får tillbaka lite av allt det du gör för din syrras bröllop det låter som om du verkligen har koll på allt

Pidis skrev 2008-03-19 08:59:09 följande:
    Godmorgon tjejer Då var man först ut idag.Har hunnit med massa nu på morgonenSka fixa syrrans kyrk häften samt ett litet sånghäfte. Varit och köpt papper. Rosa blev det *ler*Sen har jag handlat efterrätts ingredienser för imorgon då vi ska ha mys med familjen. Äta gott och bada tunna.Och nu på jobbet redo för att hugga in i allt som ska göras.Puh ska väl pusta ut lite först ha ha haHa en bäst dag
  • Pidis

Ja jag pratade med henne nyss och sa att du vet att du ska hjälpa mig väldigt mycket till mitt bröllop. Och det förstod hon. Hoppas jag.

september2008 skrev 2008-03-19 09:25:59 följande:
    jag hoppas för din skull att du får tillbaka lite av allt det du gör för din syrras bröllop det låter som om du verkligen har koll på allt
  • september2008

fick en present från företaget som jag nu jobbar på.
    en chokladpåskhare, tandkräm och tandborste gulligt

• Wretenstam

oktober-08:
    Välkommen till klanen!!
    Vi har anlitat Nya Bäckakrogen (ligger vid lantmännen/siba) som kommer att fixa med maten till vårt bröllop. Har en kompis som ordnar med catering till bröllop som dock inte kunde på mitt...hmmm. Säg till om du vill att jag pratar med henne!

Pidis:
    Skitbra att hon kunde ta med den och att hon också bodde i F-berg!
    Som september sa:
    Hoppas verkligen din syster inser hur mkt du gör för henne och att du får igen det till din egen dag!! Tänk om du var min syster...

Ida Halmstad:
    Inte sjuk!! Inte nu såhär innan din op, då ska du ju vara frisk och kry! Sänder miljoner med friskhetskramar till dig och hoppas att det inte blir långvarigt.
    Kraaaaaaaaaaaaaaam!

September:
    Ha ha vilken rolig påskpresent! Kommer ni på lördag förresten?
    Ska äntligen inom Truls och Anna-Lena för att titta på lilla Hedvig på fredag!!! Vill hålla liiiiiten bebis

Fit for fight:
    Tack för en rolig kläd-provar-dag! Nu när jag kom hem insåg jag ännu mer vad snygg och cool jag kommer att bli på festen!!

För er som inte vet vad det handlar om så ska jag och mannen på schlager/glamour fest nästa lördag och jag visste verkligen inte vad jag skulle ha på mig. Så kom min lilla hjältinna Erika...som fixar både outfit, smycken, hår och smink till mig!!
    Tack tack!!

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar