• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • Pidis

André har tävlings skjutit så har väl testat lite
    Men inte mycket. Varit med på en sån här tävling förut.
    Det är ju en kul grej.
    Luftgevär är kul men kan vara svårt ibland.

fitforfight skrev 2008-03-06 09:15:43 följande:
    Å duktigt!! brukar du skjuta?Min lillebror är bågskytt och med i landslaget. Han är just nu i Turin /Italien och skjuter EM . Han ringde igår och hade gått vidare tills idag så vi får se vad som händer.Förra året va han i portugal och sköt EM med juniorlandslaget. Han och hanns lag vann och blev europamästare. Han innehar oxå svenskt rekord för juniorer. Duktiga lilla bror
  • Pidis

Har lagt fram biljetterna inför lördagen nu samt dina gele kulor fitforfight. Så jag inte ska glömma något. Vore väl typiskt om vi stod där på lördag morgon också låg biljetterna kvar hemma i Falkenberg.
    Men ska packa ner dem imorgon dirkt efter jobbet. Åker neråt imorgon kväll. Vi ska nämligen på bio kom inte ihåg vad filmen heter men det är den med president mordet.

Hej hopp socker snopp

• september2008

å ska ni kolla på vantage point. den vill jag oxå se. du få berätta om den var dålig eller bra.

Pidis skrev 2008-03-06 12:44:51 följande:
    Har lagt fram biljetterna inför lördagen nu samt dina gele kulor fitforfight. Så jag inte ska glömma något. Vore väl typiskt om vi stod där på lördag morgon också låg biljetterna kvar hemma i Falkenberg.Men ska packa ner dem imorgon dirkt efter jobbet. Åker neråt imorgon kväll. Vi ska nämligen på bio kom inte ihåg vad filmen heter men det är den med president mordet.Hej hopp socker snopp
  • fitforfight

Måste ta ut pengar till dig oxå fast det lär jag väl glömma Får ta ut på väla annars.

Blir det 100kr denna gången oxå i bensinpengar?

Pidis skrev 2008-03-06 12:44:51 följande:
    Har lagt fram biljetterna inför lördagen nu samt dina gele kulor fitforfight. Så jag inte ska glömma något. Vore väl typiskt om vi stod där på lördag morgon också låg biljetterna kvar hemma i Falkenberg.Men ska packa ner dem imorgon dirkt efter jobbet. Åker neråt imorgon kväll. Vi ska nämligen på bio kom inte ihåg vad filmen heter men det är den med president mordet.Hej hopp socker snopp
  • Pidis

Ja 100:- låter väl bra. Det är ju nästan samma sträcka som till gbg

• september2008

jag vill inte verka snålis men enligt mina uträkningar så blir det max 50 kr per person högt räknat. så vidare erika inte har en bil som drar mer än 1 liter milen. för då blir det en annan summa hahaha
    det är bara 8 mil till helsingborg och vi ska ju inte ändan dit.
    till göteborg är det 14 mil. lite längre alltså

fitforfight skrev 2008-03-06 12:52:13 följande:
    Måste ta ut pengar till dig oxå fast det lär jag väl glömma Får ta ut på väla annars.Blir det 100kr denna gången oxå i bensinpengar?
  • Ida Halmstad

Hej tjejer! Hoppas allt e bra, här e det ok! ser fram emot lördag!
    vi ses på continental kl 8.00 eller? ni har inte bestämt nått annat?

Superfina smycken på den där hemsidan men jag har redan och jag tyckte de va lite dyra, men väldigt fina va det iaf!!

• september2008

samma tid samma plats ännu hahahaha

Ida Halmstad skrev 2008-03-06 15:40:19 följande:

Hej tjejer! Hoppas allt e bra, här e det ok! ser fram emot lördag! vi ses på continental kl 8.00 eller? ni har inte bestämt nått annat?Superfina smycken på den där hemsidan men jag har redan och jag tyckte de va lite dyra, men väldigt fina va det iaf!!
  • fitforfight

Vem e det som kör föresten? ida halmstad?

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar