• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • helenaoandreas

hej igen.
    en fråga vart skall ni köpa era brudpar som ni skall ha på tårtan. har kollat på dem vanligaste ställena i stan men inte hittat nått kul. har googlat lite på det men 500:- för ett brudpar till tårtan känns lite väl dyrt eller?

• fitforfight

Jag har köpt denna
    www.dromtorget.se/p_00000000127_brudpar_silverhalsband_lang_sloja.php%2Fp_00000000128_brudpar_2_brudbuketter.php

Enkel och billg.

helenaoandreas skrev 2008-03-04 22:39:51 följande:
    hej igen.en fråga vart skall ni köpa era brudpar som ni skall ha på tårtan. har kollat på dem vanligaste ställena i stan men inte hittat nått kul. har googlat lite på det men 500:- för ett brudpar till tårtan känns lite väl dyrt eller?
  • Ida Halmstad

shit kl 8...jaja det e väl bara upp och hoppa :), tycker 8 låter bra, vilket hotell e det?? Nån som vet???

Hoppas allt e bra. Löshåret vill jag me kolla på, längtar till lördag. kram kram

• Pidis

Absolut nr 3

helenaoandreas skrev 2008-03-04 21:33:21 följande:
    hejhejfick i dag mail från prästen, hur man skall skriva i sitt bröllopsprogram till kyrkan, ( vigselprogrammet) men där är en grej vi måste bestämma oss för, vi tänkte inte ha egna löften eftersom att vi tror att vi båda kommer vara ganska nervösa och jag har alltid tyckt att kyrkans löfte var ganska fina. men kolla på dessa. alt 1. Jag, NN,tar dig NNnu till min hustruatt dela glädje och sorg med digoch vara dig trogen tills döden skiljer oss åt/så länge jag lever.el.alt 2.NN, jag vill älska dig,dela glädje och sorg med digoch vara dig trogentills döden skiljer oss åt/så länge jag lever.el. alt 3.NN, det är dig jag älskar!Jag lovar dig ett liv i närhet och ärlighet.Med dig vill jag dela mitt livs skratt och mina dagars tårar.Dig skall jag vara trogen tills döden skiljer oss åt/så länge jag lever.var inte denna nr 3 lite söt och annorlunda. känns inte heller så super kyrklig men ändå så romantisk. eller vad tycker ni?vet inte om jag frågat er innan men vilka låtar skall ni ha i kyrkan. ut och in marchen har jag inte tänkt påså mycket men som psalm skall vi ha en vänlig grönska och den blomstertid nu kommer. och tjejen som skall sjunga på vårt bröllop skall sjunga, ännu doftar kärleken av marie fredriksson och för att du finns av sonja aldén.
  • Pidis

Jag gillar "tills livet skiljer oss år"

september2008 skrev 2008-03-04 21:39:45 följande:
    gillade nr 3 men måste man säga tills döden skilljer oss åt?
  • Pidis

Lördag den 8/3 Kl 08:00 på hotel coninental kungsgatan 5

september2008 skrev 2008-03-04 21:44:17 följande:
    det har varit full rulle hos henne. pratade med henne förra veckan. Pidis- vilket hotell var frukosten?Alla andra- Ska vi bestämma kl 8 eller??
  • Pidis

Oj nu blev det många inlägg på rad från mig.
    Var på möte med vägföreningen igår kväll så hann inte in här.

Har ringt och sagt till hotellet att vi kommer på lördag och det var helt OK.

Ska bli riktigt kul. Hoppas bara att jag pengar kvar efter måndagens besök i Köpenhamn. Det blev ju en del shopping.

Men nu ska jag iväg till jobbet.
    Ha en bra dag. Tittar väl in lite titt som tätt

• fitforfight

Tack vad snällt!! jag har hittat jättefina fat som duni gör. Dom är i plast ,men ser ut som silverfaat. Ska kolla vad dom kostar på fabriksboden.

Om en timme åker jag till gekås! Happy!

Tjejer!!
    När ni får se mina fina vita tänder så kommer ni inte vilja åka till ikea för ni vill nog bara sprnga hem och sätta er vid datorn och beställa
    Har bara blekt övre tandraden såp ni ska få se skildnaden!

september2008 skrev 2008-03-05 10:58:31 följande:
    jätte fina. om du skulle vilja låna så har vi en massa rostfria fat. stora och lite mindre.
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar