• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • september2008

Det tar jag med mig. ska lägga in en påminnelse så jag inte glömmer.
    vi måste ju höra med pidis vilken tid frukosten är.

fitforfight skrev 2008-03-03 10:22:39 följande:
    Tar du med din brooch på lördag så jag kan få se den? Har bara satt på en nu som låg och skräpade här hemma
  • fitforfight

Alltså!! jag har suttit å pillat med framsidan till festprogrammet ,men det ser förjävligt ut ! jag vill ha typ så fast inte så några förslag?
    Bild i mitt galleri !

• september2008

principen på din framsida var ju rolig. det är något som inte passar men jag kan inte direkt komma på vad det är.
    kanske ska stången oxå vara i olika nyanser rosa.
    är inte mycket till hjälp. har du inte några andra ideér?

det är något knäppt med min kropp idag. känns som om jag har början av migrän, mensvärk och feber. har tagit en äcklig treo och nu hoppas jag på att den kan hjälpa.

fitforfight skrev 2008-03-03 12:04:24 följande:
    Alltså!! jag har suttit å pillat med framsidan till festprogrammet ,men det ser förjävligt ut ! jag vill ha typ så fast inte så några förslag?Bild i mitt galleri !
  • fitforfight

Kan det inte va viktminskningen som gör det? Kroppen kanske vill ha lite socker

september2008 skrev 2008-03-03 12:50:18 följande:
    principen på din framsida var ju rolig. det är något som inte passar men jag kan inte direkt komma på vad det är.kanske ska stången oxå vara i olika nyanser rosa. är inte mycket till hjälp. har du inte några andra ideér?det är något knäppt med min kropp idag. känns som om jag har början av migrän, mensvärk och feber. har tagit en äcklig treo och nu hoppas jag på att den kan hjälpa.
  • september2008

man kan ju hoppas det men jag tror inte det. kroppen fick socker i helgen och den får det oxå genom frukt och sucketter.

har ändrat tempen i rummet ni till kallluft. känns lite bättre men jag har fortfarande ont i kroppen. speciellt vid svanken vid typ ishiasen (fan hur stavar man igentligen) hahaha

fitforfight skrev 2008-03-03 13:35:00 följande:
    Kan det inte va viktminskningen som gör det? Kroppen kanske vill ha lite socker
  • fitforfight

Nu ligger det en ny!

september2008 skrev 2008-03-03 12:50:18 följande:
    principen på din framsida var ju rolig. det är något som inte passar men jag kan inte direkt komma på vad det är.kanske ska stången oxå vara i olika nyanser rosa. är inte mycket till hjälp. har du inte några andra ideér?det är något knäppt med min kropp idag. känns som om jag har början av migrän, mensvärk och feber. har tagit en äcklig treo och nu hoppas jag på att den kan hjälpa.
  • september2008

den gillade jag. skit snygg. fast jag tycker nog att flaggan ska bort eller kanske i rosa oxå

fitforfight skrev 2008-03-03 14:25:26 följande:
    Nu ligger det en ny!
  • september2008

blev lite bättre med rosa flagga men jag trycker nog ändå att du ska skippa flaggan. men du få höra vad dom andra tjejerna tycker

• Ida Halmstad

Fitforfight- verkligen super fin klänning, du ser ut som en liten dröm :) !!!!

Hoppas att allt e bra med er alla, har vi sagt nån tid på lördag? vilket hotell va det??

• fitforfight

Äntligen är mina huggtänder borta!!!

Va hos tandläkaren idag för att göra min jädrans rotfyllning. När den va klar så passade jag på att fråga om han tyckte jag skulle slipa ner huggisarna och han tyckte det skulle vara fint.
    Sagt och gjort ! en minut senare va dom borta!! detta har jag tänkt att göra i 10 år ,men aldrig vågat för jag har tänkt att jag kommer ångra mig ,men detta ångrar jag aldrig!! I love it!!

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar