• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • september2008

häftigt...älskar filmen...älskar dansen...älskar patrik hahahah

Ulvatorp skrev 2008-02-27 11:17:59 följande:
    Var det någon som såg Oprah i förmiddags?Det handlade om Youtube och killarna bakom det. Och gissa vilka som var med? Det där paret som gjorde dirty dancing på sitt bröllop. Patric Swazey (felstavat...) var där och överraskade dem när dom visade upp sin dans och tog över och dansade med tjejen....såååååå coolt!!!
  • september2008

inte fel med en morot till viktnedgången

hur har du förresten tänkt gå ner dina 5 kg innan operationen? för det var väl 5kg?

Pidis skrev 2008-02-27 11:23:45 följande:
    Ja den dansen är så jäkla coolAndré har lovat att om jag går ner 10-20 kilo så ska vi lära in någon speciell dans lite roliga steg. Han ska lyfta mig. Ja inte som dirty dancing men i famnen.
  • september2008

måste förresten berätta vad dom har hänt med mig.
    i måndags var jag hos en pissdålig läkare pga av min fot. har haft ont i 4 veckor nu. efter en massa om och men så fick jag en remiss till röntgen. passade även på att fråga om en bula som jag har kännt nyligen över naveln. fick veta att jag har bråck och att jag ska bli opererad. läkaren var så dålig och förklarade inte alls något även om jag bad han. när jag kommit ut till bilen och kört en bit tillbaka till jobbet så ringde jag min kära sambo för att prata av mig och även gråta en skvätt. efter som läkaren inte förklarat vad det var så var jag ju chockad och skraj. När jag väl kom fram till jobbet fick jag ringa till sjukvårdsupplysningen för att lugna ner mig. fick veta att det inte är en stor operation utan att man få åka hem samma dag. att man skulle ta det lugnt med att lyfta och bära.
    har ingen aning om när jag ska bli opererad. så nu väntar jag remiss från röntgen och operationen... sicken dag

just det. en annan skoj (för henne) grej. Fick veta för två helger sedan att min tärna har gått och blivit på smällen och ska få barnet typ 2 veckor innan bröllopet. som sagt jätte kul för henne. är bara lite ledsen för min skull. ville verklige ha henne. funderar på att fråga syrran eller ev skippa tärna. inget bestämmt ännu.

• Pidis

Japp håller på för fullt att lägga om kosten. Känns jobbigt nu första dagarna bara. men Jag ska klara det 5 kilo på mina 137 är ju inte så svårt.
    Skönt att ha er här när det blir jobbigt

september2008 skrev 2008-02-27 11:35:30 följande:
    inte fel med en morot till viktnedgången hur har du förresten tänkt gå ner dina 5 kg innan operationen? för det var väl 5kg?
  • Pidis

Shit vad jobbigt
    Nr kommer du att opereras?
    Det är en väldigt vanlig operation Mamma har gjort det mot sina bråck på benen och det går väldigt fort.

Kul och tråkigt för dig om tärnan.
    Behöver du prata så finns vi här och på telefon

september2008 skrev 2008-02-27 11:42:14 följande:
    måste förresten berätta vad dom har hänt med mig.i måndags var jag hos en pissdålig läkare pga av min fot. har haft ont i 4 veckor nu. efter en massa om och men så fick jag en remiss till röntgen. passade även på att fråga om en bula som jag har kännt nyligen över naveln. fick veta att jag har bråck och att jag ska bli opererad. läkaren var så dålig och förklarade inte alls något även om jag bad han. när jag kommit ut till bilen och kört en bit tillbaka till jobbet så ringde jag min kära sambo för att prata av mig och även gråta en skvätt. efter som läkaren inte förklarat vad det var så var jag ju chockad och skraj. När jag väl kom fram till jobbet fick jag ringa till sjukvårdsupplysningen för att lugna ner mig. fick veta att det inte är en stor operation utan att man få åka hem samma dag. att man skulle ta det lugnt med att lyfta och bära.har ingen aning om när jag ska bli opererad. så nu väntar jag remiss från röntgen och operationen... sicken dagjust det. en annan skoj (för henne) grej. Fick veta för två helger sedan att min tärna har gått och blivit på smällen och ska få barnet typ 2 veckor innan bröllopet. som sagt jätte kul för henne. är bara lite ledsen för min skull. ville verklige ha henne. funderar på att fråga syrran eller ev skippa tärna. inget bestämmt ännu.
  • september2008

du är så snäll pidis

ska du gå ner dina 5 kg själv eller med hjälp av något?? typ vv, gi eller aktins.
    satsar du bara på 5 kg eller mera?

du kommer ju klara det galant

• Pidis

Jag satsar på så mycket som möjligt. Man ska ju hålla det i 6 månader så måste ju skärpa sig.
    Men det ska nog gå

september2008 skrev 2008-02-27 13:39:25 följande:
    du är så snäll pidis ska du gå ner dina 5 kg själv eller med hjälp av något?? typ vv, gi eller aktins.satsar du bara på 5 kg eller mera? du kommer ju klara det galant
  • fitforfight

Åhh! jag är först in idag har dock inget vettigt att skriva

• september2008

inte jag heller hahaha

fitforfight skrev 2008-02-28 09:48:27 följande:
    Åhh! jag är först in idag har dock inget vettigt att skriva
  • september2008

sitter och planerar inför kommande födelsedagen. är visserligen inte fören om 5 veckor men det gäller att vara ute i tid

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar