Shit vad jobbigt
Nr kommer du att opereras?
Det är en väldigt vanlig operation Mamma har gjort det mot sina bråck på benen och det går väldigt fort.
Kul och tråkigt för dig om tärnan.
Behöver du prata så finns vi här och på telefon
september2008 skrev 2008-02-27 11:42:14 följande:
måste förresten berätta vad dom har hänt med mig.i måndags var jag hos en pissdålig läkare pga av min fot. har haft ont i 4 veckor nu. efter en massa om och men så fick jag en remiss till röntgen. passade även på att fråga om en bula som jag har kännt nyligen över naveln. fick veta att jag har bråck och att jag ska bli opererad. läkaren var så dålig och förklarade inte alls något även om jag bad han. när jag kommit ut till bilen och kört en bit tillbaka till jobbet så ringde jag min kära sambo för att prata av mig och även gråta en skvätt. efter som läkaren inte förklarat vad det var så var jag ju chockad och skraj. När jag väl kom fram till jobbet fick jag ringa till sjukvårdsupplysningen för att lugna ner mig. fick veta att det inte är en stor operation utan att man få åka hem samma dag. att man skulle ta det lugnt med att lyfta och bära.har ingen aning om när jag ska bli opererad. så nu väntar jag remiss från röntgen och operationen... sicken dagjust det. en annan skoj (för henne) grej. Fick veta för två helger sedan att min tärna har gått och blivit på smällen och ska få barnet typ 2 veckor innan bröllopet. som sagt jätte kul för henne. är bara lite ledsen för min skull. ville verklige ha henne. funderar på att fråga syrran eller ev skippa tärna. inget bestämmt ännu.