• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • Ida Halmstad

blir galen jag kommer inte in på hotmail...*suck* !!!

• september2008

verkar vara lite strul. pröva att gå in på hotmailen via www.msn.se det fungerade för mig.

Ida Halmstad skrev 2008-02-26 14:06:21 följande:

blir galen jag kommer inte in på hotmail...*suck* !!!
  • Wretenstam

oj oj vad det händer grejer här...
    Hinner ju för tusan inte med

Pidis:
    Jag håller med övriga...ditt liv och din hälsa kommer först!
    Se till att få fixat operationen först och gift dig sen..Förstår att det känns surt att behöva skjuta upp allting men det kan ju bara bli bättre! Och april är en härlig månad då vårkänslorna börjar sätta fart...och alla vet ju hur bra man mår då... Och vi är ju faktiskt här hela vägen fram och stöttar!!

September:
    Jag röstar nog för lördagen...då har man hela söndagen att slappa och ha skönt på. Jag är på att hitta på ngt efteråt!! Vilket också är bättre på en lördag än en söndag.

Ida Halmstad:
    Jag tycker också att det är upp till dig och din blivande vilka ni vill bjuda även om ni slipper att betala för dom..Det är ju kul om man känner dom som kommer på ens bröllop.

Fitforfight:
    Jag är oxå eventuellt intresserad av att beställa hår!!

• fitforfight

Tinny måste jobba över å jag e sååå hungrig! ska jag äta sallad ,kebab eller pizza? kan inte bestämma mig och pizzerian lockar mig! farligt när det ligger så nära!

• Pidis

Ulvatorp: Vad bra det känns att ha träffat er blev så glad över det du skrev att jag har er med mig även om jag bytar år *ler*

jag följer gärna med och hittar på något efter frukosten Jag tyckre också att lördaeg är toppen. Kanske kan ta en tur till Väla?? Eller kom med förslag.
    Måste dock säga till innan vi kommer så att dem har frukost den dagen. Det hade dem ju inte när jag och syran skulle dit. Dem hade bara haft en gäst så den fick en bricka istället.

Så bestämm dag och tid så bokar jag in oss. Vi får även titta på rummen när vi är där ja sviterna alltså.

• Pidis

Vad betalar ni /person för det?
    Vart ska ni vara?

Ida Halmstad skrev 2008-02-26 13:51:14 följande:

har nu pratat med hon som har hand om stället där vi ska va. Vi har nu bestämt menyförslag och hon skulle ge oss en pris nu, hon hör av sig så jag uppdaterar er. Detta har vi valt.1. Smått och gott tallrik (lax, rkrustad räkcreme, ädelost, rödlökschutney, lufttorkad skinka, kronärtskocksfyllning, toast)2. Fläskfile tryffelsås rotsaksgratäng/alt fisk3. Vaniljpannacotta med hallon o blåbär.Senare på kvällen även bröllopstårta, dock beställer vi denna från tårtdesig
  • september2008

men tar du och ring och boka våran hotellfrukost lördagen den 8 mars... förresten är inte det kvinnodagen då? haha

Pidis skrev 2008-02-26 15:59:16 följande:
    Ulvatorp: Vad bra det känns att ha träffat er blev så glad över det du skrev att jag har er med mig även om jag bytar år *ler* jag följer gärna med och hittar på något efter frukosten Jag tyckre också att lördaeg är toppen. Kanske kan ta en tur till Väla?? Eller kom med förslag.Måste dock säga till innan vi kommer så att dem har frukost den dagen. Det hade dem ju inte när jag och syran skulle dit. Dem hade bara haft en gäst så den fick en bricka istället.Så bestämm dag och tid så bokar jag in oss. Vi får även titta på rummen när vi är där ja sviterna alltså.
  • Ida Halmstad

lördag passar mig super, tycker också att vi ska hitta på nått sen efter. Jag har bil så vi kan åka någonstans, e ju alltid roligt att komma från stan!!! Har även ett "normalt" extra däck :) man vet ju aldrig vad som kan hända!!!!!

• Wretenstam
    *fniss* Behöver jag säga ngt mer???

Ida Halmstad skrev 2008-02-26 17:13:16 följande:
    lördag passar mig super, tycker också att vi ska hitta på nått sen efter. Jag har bil så vi kan åka någonstans, e ju alltid roligt att komma från stan!!! Har även ett "normalt" extra däck :) man vet ju aldrig vad som kan hända!!!!!
  • Ida Halmstad

vad sägs om ikea efter frukosten ???

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar