• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • Pidis

ja vad skoj Vilket datum fyller fröken år på då?

Jag ska nog planera bröllop i år i alla fall *ler*
    Syrran ska gifta sig om 1 månad. När dem döper ALva.
    Verkar så i alla fall.
    Lovade att hjälpa dem om det är något dem behöver. Har ju vanan inne nu *skratt*

• september2008

jag fyller den 7 april.
    känner nu så många trevliga tjejer att man verkligen ser fram emot att ha en tjejkväll
    men jag kan berätta mera nästa helg

Pidis skrev 2008-02-28 10:02:57 följande:
    ja vad skoj Vilket datum fyller fröken år på då?Jag ska nog planera bröllop i år i alla fall *ler*Syrran ska gifta sig om 1 månad. När dem döper ALva.Verkar så i alla fall.Lovade att hjälpa dem om det är något dem behöver. Har ju vanan inne nu *skratt*
  • fitforfight

Nu har jag beställt refill till min tandblekning mina tänder ska blända alla i kyrkan

Sen hade jag behövt sola lite men jag vill inte få såna fula fläckar på skuldrorna som man får i solarium ;-( Spraytan e ju ett alternativ ,men det e så dyrt och håller ju inte så länge.

Har dock börjat med min dove glow igen så man har lite färg i alla fall.

Igår va jag på Kicks och skulle införskaffa min favoritparfym (Jennifer Lopz "Still") men då har man slutat sälja den i norden!!!

• fitforfight

Nu har jag beställt refill till min tandblekning mina tänder ska blända alla i kyrkan

Sen hade jag behövt sola lite men jag vill inte få såna fula fläckar på skuldrorna som man får i solarium ;-( Spraytan e ju ett alternativ ,men det e så dyrt och håller ju inte så länge.

Har dock börjat med min dove glow igen så man har lite färg i alla fall.

Igår va jag på Kicks och skulle införskaffa min favoritparfym (Jennifer Lopz "Still") men då har man slutat sälja den i norden!!!

• september2008

käka morötter fast innan du bleker tänderna kanske.

fitforfight skrev 2008-02-28 11:28:42 följande:
    Nu har jag beställt refill till min tandblekning mina tänder ska blända alla i kyrkan Sen hade jag behövt sola lite men jag vill inte få såna fula fläckar på skuldrorna som man får i solarium ;-( Spraytan e ju ett alternativ ,men det e så dyrt och håller ju inte så länge.Har dock börjat med min dove glow igen så man har lite färg i alla fall.Igår va jag på Kicks och skulle införskaffa min favoritparfym (Jennifer Lopz "Still") men då har man slutat sälja den i norden!!!
  • september2008

fitforfight-såg en här som hade en bild på ett jätte mysigt bord med olika sommriga bålskålar. tänkte på ditt bröllop. tror det var Äntligen är det min tur som hade det i sitt galleri

• fitforfight

jag låter dig sköta knaprandet av morötter jaghåller mig till chips! tror du man blir brun av det ?

Hittade min parfym på strawberrynet ! so happy!

september2008 skrev 2008-02-28 11:31:06 följande:
    käka morötter fast innan du bleker tänderna kanske.
  • fitforfight

suck!! har gjort fel när jag begärde föräldrapenning!! begärde för nästa månad ,stuiped me!! ja,ja det löser ju sig för det e inte första gången jag gör så här

• september2008

det är verkligen lätt att göra fel när det gäller föräldrapengen. har själv gjort fel. är det jätte fel så är det lika bra att ringa dom. dom kan ta bort din anmälan ¨så att du kan göra en ny.

jag kan käka morötter åt dig så får du käka min ranson chips. fast jag är nog lite avis. hade gärna ätit lite chips oxå
    du får äta chips med grillkrydda. den kryddan måste ju göra så att man blir grillad hahaha

fitforfight skrev 2008-02-28 11:54:29 följande:
    suck!! har gjort fel när jag begärde föräldrapenning!! begärde för nästa månad ,stuiped me!! ja,ja det löser ju sig för det e inte första gången jag gör så här
  • Pidis

Fitforfight: Funkar tandblekningen??
    Jag har jätte fula tänder så jag behöver verkligen det.
    Vad har du för sort? Hur får man tag på det?

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar