• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • Pidis

Äntligen börjar dagen gå mot sitt slut.
    Ser så fram emot imorgon
    Sen Köpenhamn på måndag.
    Sen nästa lördag träff med er.
    Ja bara roliga saker att se fram emot.

• Ida Halmstad

Hallojs brudar!!

Äntligen hemma och äntligen e det helg, shit ungarna e verkligen helt galna...vet inte om man ska skratta eller gråta!!!

Sitter här och dricker champange, köpte små flaskor så vi testar just nu chapell hill, tyckte den där va så god som vi drack i gbg men har kollat på bordershop och kan inte hitta den där *suck* på systemet fanns den dock, tror den kostade 97. E sugen på att ha den på bröllopet.

Pidis- vilken super duper mysig kväll du ska ha då, hoppas att ni får det härligt.
    Själv ska jag sitta ensam ikväll då mannen ska på rockkonsert..men det kan vara rätt skönt det me. Vi ska på 60-års fest imån så jag får väl vila så man orkar med det!!!!

Säg till om det blir nån beställnin från nått ställe, jag vill med ha lite saker!!!

• fitforfight

Fick svar!

O man villbeställa småsaker som inte väger så mycket så är det ju inte så farligt om man delar på frakten.

Om jag e inte e helt ute å cyklar så är 5 lbs ca: 2,5 kilo.

Estimated charges for shipping 5 lbs or less to Sweden via USPS Priority Mail International ranges from $39.00 -$46.00 depending on the dimensions of the box
    The shipping window for the above shipping method is 6 -10 business days (excluding Sundays or Holidays)

Thank You for your interest in shopping online with WhereBridesGo.com

Customer Service Department
    WhereBridesGo.com

• Ida Halmstad

Hallojs- här va det inte mycket fart!!! Har varit i stan idag och köpt super fina underkläder, sprang på det och tyckte att det va lika bra att slå till!!!! Typ en halvkorsett med spets och super sexiga trosor!!!

• fitforfight

Inte mycket aktivitet här inte har tagit fram block och penna å ska finkamma IKEAs hemsida

• september2008

var uttråkad igår och efter ha fråga lite folk så blev det till slut att sambon och jag åkte till väla. blev bla en tur till panduro och ikea. mycket trevligt.

• september2008

här var det verkligen slött

nu har vi nästan bestämmt oss för vad vi ska ha för inbjudan. eller i alla fall ungefär hur den ska se ut. ska nog köpa något kort och göra ett provkort

hur går det för er?

snart är det frukost längtar

• fitforfight

Hur ska dom se ut då?

Jag är färdig med min korta klänning!!!! bilder i galleriet

september2008 skrev 2008-03-03 08:16:11 följande:
    här var det verkligen slött nu har vi nästan bestämmt oss för vad vi ska ha för inbjudan. eller i alla fall ungefär hur den ska se ut. ska nog köpa något kort och göra ett provkort hur går det för er?snart är det frukost längtar
  • september2008

Shit vad duktig du är att sy. den blev ju jättefin. du passar i din klänning, tiara och dina snygga skor.

det blir sådana kort som man kan köpa på panduro. man kan köpa kuvert, bordsplasering osv i samma färg. en massa olika färger. det blir svart 15x15 som man öppnar. fasiken vad dålig jag är på att förklara. i alla fall. i insidan blir det ett vitt blad med texten och något litet i rosa. blir nog även något rosa på framsidan. antingen ett band eller en snygg rosa pappersbit. inget bestämmt. jag får visa när vi kommer till panduro.

fitforfight skrev 2008-03-03 09:30:44 följande:
    Hur ska dom se ut då?Jag är färdig med min korta klänning!!!! bilder i galleriet
  • fitforfight

Tar du med din brooch på lördag så jag kan få se den? Har bara satt på en nu som låg och skräpade här hemma

september2008 skrev 2008-03-03 10:06:19 följande:
    Shit vad duktig du är att sy. den blev ju jättefin. du passar i din klänning, tiara och dina snygga skor. det blir sådana kort som man kan köpa på panduro. man kan köpa kuvert, bordsplasering osv i samma färg. en massa olika färger. det blir svart 15x15 som man öppnar. fasiken vad dålig jag är på att förklara. i alla fall. i insidan blir det ett vitt blad med texten och något litet i rosa. blir nog även något rosa på framsidan. antingen ett band eller en snygg rosa pappersbit. inget bestämmt. jag får visa när vi kommer till panduro.
Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar