• Pidis

Falkenberg / Halmstad brudar

Jaha då startar väl jag en ny tråd eftersom den förra är stängd

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2615062.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-25 16:20
    Fortsättnings tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:25
    helenaoandreas 2008-06-14

fitforfight 2008-06-20 (midsommarafton)

Ulvatorp 2008-08-09

September2008 2008-09-20

Ida Halmstad 2008-12-06

Pidis 2008-12-26 (annandag jul)eller 2009-04-11

• Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar
  • fitforfight

Phu!! kom precis hem igen så ni hade stängt för länge sedan när vi kom ut ifrån gekås

Där va inget folk så det va jätteskönt ,men vi har gått runt i snigelfart med gamla mormor Köpte martiniglas som va 30 cm höga till min ros. Kommer bli sååå fint!

Pidis skrev 2008-03-05 12:42:36 följande:
    Men bara stanna 3 min i alla fall Så får du se var jag jobbar
  • helenaoandreas

hej, är det någon som har sett vart man kan köpa pussklockor förutom på Calligraphen? tyckte dem var ganska dyra där plus att jag skulle bara vilja ha 2 st till min toastmaster och toastmadam. har hittat på blocket en kille som säljer 10 st för 100:- i falkenberg. kankse någon mer som behöver som skulle vilja dela med mig?

• Pidis

God morgon.

fitforfight: Tråkigt men det kommer ju flera gånger.
    Hoppas att du hittade mycket bra saker.

Igår var det skytte tävling med LRF och bönderna runt omkring brukar ställa upp med olika lag. Jag följde med då André skulle skjuta. När vi kom dit var det en som inte hade fullt lag så jag ställde upp. Började på 16 plats men när jag skjutit var vi på 8é och vi slutade på 7é av 17 inte illa va?
    Skit kul var det.

Planerade även syrrans möhippa lite grann.
    Ska bli skoj

• fitforfight

Å duktigt!! brukar du skjuta?

Min lillebror är bågskytt och med i landslaget. Han är just nu i Turin /Italien och skjuter EM . Han ringde igår och hade gått vidare tills idag så vi får se vad som händer.
    Förra året va han i portugal och sköt EM med juniorlandslaget. Han och hanns lag vann och blev europamästare. Han innehar oxå svenskt rekord för juniorer. Duktiga lilla bror

Pidis skrev 2008-03-06 08:02:22 följande:
    God morgon.fitforfight: Tråkigt men det kommer ju flera gånger.Hoppas att du hittade mycket bra saker.Igår var det skytte tävling med LRF och bönderna runt omkring brukar ställa upp med olika lag. Jag följde med då André skulle skjuta. När vi kom dit var det en som inte hade fullt lag så jag ställde upp. Började på 16 plats men när jag skjutit var vi på 8é och vi slutade på 7é av 17 inte illa va?Skit kul var det.Planerade även syrrans möhippa lite grann.Ska bli skoj
  • fitforfight

Tyckte att jag såg på köp och sälj här på BT.

helenaoandreas skrev 2008-03-05 23:29:03 följande:
    hej, är det någon som har sett vart man kan köpa pussklockor förutom på Calligraphen? tyckte dem var ganska dyra där plus att jag skulle bara vilja ha 2 st till min toastmaster och toastmadam. har hittat på blocket en kille som säljer 10 st för 100:- i falkenberg. kankse någon mer som behöver som skulle vilja dela med mig?
  • fitforfight

Fina smycken ,men jag har redan fyllt min kvot på det planet kollade efter en brosch där ,men det fanns ingen.

september2008 skrev 2008-03-05 16:56:41 följande:
    jag och min syrra har hittat ett ställe i usa som har snygga smycken till bra priser. är det någon som oxå vill beställa så säg till. www.annabellagio.com/
  • Pyron

Aha, men då vet jag ju exakt.
    tack

september2008 skrev 2008-03-05 15:20:12 följande:
    ligger vid dunis gamla lokaler. vid laholmsvägen. korsningen östergök har jag för mig.
  • Pyron

Är det inte golf som han oxå är extremt duktig på..eller har jag fel?
    Vad kul att det går br även denna gång.

fitforfight skrev 2008-03-06 09:15:43 följande:
    Å duktigt!! brukar du skjuta?Min lillebror är bågskytt och med i landslaget. Han är just nu i Turin /Italien och skjuter EM . Han ringde igår och hade gått vidare tills idag så vi får se vad som händer.Förra året va han i portugal och sköt EM med juniorlandslaget. Han och hanns lag vann och blev europamästare. Han innehar oxå svenskt rekord för juniorer. Duktiga lilla bror
  • fitforfight

Jag har faktiskt ingen koll på hans "golfande". han struntade i golfen förra sommaren och sköt pilbåge istället så han har nog tappat lite.

Fabriksboden ska va billigare än om man köper i butik.

Pyron skrev 2008-03-06 09:30:17 följande:
    Är det inte golf som han oxå är extremt duktig på..eller har jag fel?Vad kul att det går br även denna gång.
  • Pyron

ok.

Ja, det är billigare. Nu när jag var ni menar så känner jag till den. Har köpt många fina ljus där. och brickor och dukar och en massa annat.
    Hade bara tappat bort namnet.

Svar på tråden Falkenberg / Halmstad brudar